3 کشته و 4 مجروح بر اثر آتش‌سوزی در کارگاه ضایعاتی/سازمان بیمه سلامت نمی‌تواند وسعِ مردم را اجتهاد کند/تسویه هزار میلیارد از طلب 18.2 هزار میلیاردی بخش تعاون/ حاشیه‌سازی برای تعیین حداقل دستمزد کارگران ادامه دارد/در مورد رتبه‌بندی پروپاگاندا می‌کنند


3 کشته و 4 مجروح بر اثر آتش‌سوزی در کارگاه ضایعاتی/سازمان بیمه سلامت نمی‌تواند وسعِ مردم را اجتهاد کند/تسویه هزار میلیارد از طلب 18.2 هزار میلیاردی بخش تعاون/ حاشیه‌سازی برای تعیین حداقل دستمزد کارگران ادامه دارد/در مورد  رتبه‌بندی  پروپاگاندا می‌کنند

خبر وقوع یک حادثه کار که منجر به فوت چند کارگر شد، مهم‌ترین خبر منتشر شده در سرویس کارگری ایلنا در روز 19 آذر بود.

خبر وقوع یک حادثه کار که منجر به فوت چند کارگر شد، مهم‌ترین خبر منتشر شده در سرویس کارگری ایلنا در روز ۱۹ آذر بود.

به گزارش ایلنا، خبری درباره یک حادثه کار، گفت‌و‌گویی با کورش فرزین و همچنین گزارش‌هایی درباره سهم بخش تعاون از بودجه، مباحث مطرح شده درباره تعیین دستمزد، رتبه‌بندی معلمان و بودجه سازمان بهزیستی از مطالب مهم منتشر شده در روز سه‌شنبه بود. علاوه بر این اخباری درباره حمایت معیشتی، هپکو و معلمان پیمانی در این روز انتشار یافت.

۳ کشته و ۴ مجروح بر اثر آتش‌سوزی در کارگاه ضایعاتی

سعید آقایاری (رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران بزرگ) از آتش‌سوزی در یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات در جنوب تهران خبر داد و گفت: این حادثه سه کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

سازمان بیمه سلامت نمی‌تواند وسعِ مردم را اجتهاد کند

کوروش فرزین (معاون خدمات بیمه و سلامت سازمان بیمه سلامت) می‌گوید: آیین‌نامه «پوشش اجباری بیمه همگانی و ارزیابی وسع» مصوب هیات دولت بود و سازمان بیمه سلامت تنها مکلف به اجرای آن است.

تسویه هزار میلیارد از طلب ۱۸.۲ هزار میلیاردی بخش تعاون

قرار است هزار میلیارد تومان از طلب ۱۸.۲ هزار میلیاردی بخش تعاون تسویه شود. هر چند این تنها حدود پنج درصد طلب این بخش از محل واگذاری‌هاست، اما می‌تواند تحولی خوب در بخش تعاون ایجاد کند.

حاشیه‌سازی برای تعیین حداقل دستمزد کارگران ادامه دارد

درحالی‌که اظهارات درباره تعیین حداقل دستمزد سال آینده بیشتر می‌شود، برخی با مطرح کردن مواردی چون تعیین دستمزد منطقه‌ای و تعیین مزد بر اساس فعالیت، به دنبال کشیدن ترمز افزایش دستمزد هستند.

در مورد "رتبه‌بندی" پروپاگاندا می‌کنند!

رضا مسلمی(فعال صنفی معلمان) با انتقاد از بزرگنمایی‌های صورت گرفته در مورد طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: مطالباتی داریم که پرداخت نشده است.

افزایش ۳۹۴ میلیارد تومانی بودجه بهزیستی ناکافی است

مشکل اصلی برای یک جامعه ۲ میلیون و ۴۰۰ نفری از معلولان عدم تحقق بودجه است. در سال ۹۷ حتی یک ریال از بودجه اجرای قانون معلولان پرداخت نشد و در سال ۹۸ تاکنون تنها یک ششم بودجه پرداخت شده است. این درحالی‌ست که بسیاری از حمایت‌های معلولان با گرانی و تورم و کاهش ارزش پول ملی کمتر هم شده است. دولت بودجه تخصیص می‌دهد اما عملاً آن را پرداخت نمی‌کند.

۲۰ آذر؛ آخرین فرصت جاماندگان حمایت معیشتی

فردا آخرین فرصت اعتراض جاماندگان حمایت معیشتی است.

تصمیماتی در خصوص وام ۳۵میلیاردی هپکو از بانک ملی و حل اختلاف شرکت هیدرو و مپنا برای خرید آذرآب

در نشست روز گذشته با معاون اول رئیس جمهور در مورد مشکلات آذرآب و هپکو تصمیماتی گرفته شد.

معلمان پیمانی ورودی ۹۸ به دیوان عدالت شکایت کردند

معلمان پیمانی ورودی ۹۸ که از تبعیض در پرداخت حقوق‌ها انتقاد دارند، شکایتی به دیوان عدالت تنظیم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان