کاراته‌کای مهابادی مدال برنز رقابت‌های جهانی قزاقستان را کسب کرد


کاراته‌کای مهابادی مدال برنز رقابت‌های جهانی قزاقستان را کسب کرد

مهاباد- ایرنا- رییس هیات کاراته مهاباد گفت: «بهزاد خضری» ورزشکاران ملی پوش این شهرستان در مسابقات جهانی کاراته 2019 قزاقستان توانست به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کند.

عطاالله کاویان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاراته‌کای مهابادی در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم با شکست نمایندگان انگلیس، تاجیکستان و ژاپن توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات برسد و در این مرحله به رغم شایستگی مغلوب ورزشکاری از کشور روسیه شد.

وی اضافه کرد: این کاراته‌کای مهابادی به همراه هشت ورزشکار دیگر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

وی اضافه کرد: تیم ملی کاراته سبک اویاما کشورمان در این رقابت‌ها با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز جایگاه سوم جهان را کسب کرد.

رییس هیات کاراته مهاباد عنوان کرد: بهزاد خضری سال گذشته نیز در مسابقات جهانی کاراته سبک اویاما توانسته بود مدال نقره را در وزن ۶۰ کیلوگرم کسب کند.

این ورزشکار مهابادی که مدت ۱۵ سال است رشته ورزشی کاراته را زیر نظر یکی از مربیان برجسته این رشته به نام «ابراهیم احمدیان» دنبال می‌کند، ۲ عنوان قهرمانی جهان و ۲۰ مدال قهرمانی کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد.

مسابقات جهانی کاراته با حضور۲۶۰ ورزشکار از ۲۶ کشور مختلف جهان در کشور قزاقستان برگزار شد.

کاراته از رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم در مهاباد است و هم اکنون بیش ۳۰۰ نفر ورزشکار بیمه شده به صورت حرفه‌ای در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

هم‌اکنون ۴۳ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۱۵ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی