افزایش چشمگیر بودجه استان چهارمحال وبختیاری درسال 99


افزایش چشمگیر بودجه استان چهارمحال وبختیاری درسال 99

سرپرست سازمان برنامه وبودجه استان چهارمحال وبختیاری گفت : اعتبارات استان چهارمحال وبختیاری درشاخصهای مختلف ،سال اینده رشد چشمگیری خواهد داشت

علی شهریارپور درنشست خبری با اصحاب رسانه افزود : سهم این استان از بودجه کشور ۳ هزار و۴۳۷ میلیارد تومان می باشد که سهم این استان از بودجه کشور ۱.۵۴می باشد .

به گفته : این استان از نظربودجه سال ۹۹ رتبه ۲۴ را دارا می باشد.افزایش چشمگیر بودجه استان چهارمحال وبختیاری درسال 99

وی خاطر نشان کرد: بالابودن نرخ رشد در امدهای عمومی در فرایند بودجه مشکل ایجاد می کند چون رشد پیش بینی شده بیشتر از ظرفیتهای استان می باشد وعملکرد درآمد درسال های گذشته به ما نشان می دهد که به این رقم نخواهیم رسید که نمایندگان با پیگیریهای لازم این رقم را اصلاح نمایند.

وی گفت : امسال جمع اعتبارات استان (هزینه ای وتملک دارایی های سرمایه ای ) هزار ودویست میلیارد تومان بوده است که درسال ۹۹ به ۱۴۳۷ میلیارد تومان افزایش یافته است که افزایش ۱۳/۷۶ درصدی داشته است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افزود : اعتبارات هزینه ای عمومی در سال جاری ۲۳۸ میلیارد تومان می باشد که درسال ۹۹ به ۲۷۳ میلیارد تومان افزایش یافته و رشد ۱۴/۶۳درصدی داشته است .

وی تصریح کرد : جمع کل اعتبارات سرمایه ای استان در سال جاری ۹۹۱ میلیارد تومان بوده است که درسال اینده به هزاروصدوچهل شش میلیارد تومان خواهد رسید که با افزایش ۱۵/۶۷ درصدی مواجه شده است .

به گفته وی : اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان درسال جاری ۱۶۶میلیارد تومان بود که درسال آینده به ۱۹۱میلیارد تومان خواهدرسیدکه درصد رشد آن نسبت به سال جاری ۱۴/۶۷می باشد.

وی افزود : اعتبارات ملی استانی درسال جاری ۵۹۶ میلیارد تومان است که درسال آینده ۷۲۷ میلیارد تومان افزایش می یابد ورشد ۲۱/۹۴ درصدی داشته است که این اعتبارات ملی استان صرف پروژه های مهم استان خواهد شد.

افزایش چشمگیر بودجه استان چهارمحال وبختیاری درسال 99

گفتنی است ، استان در رتبه ۲۶ و بالاتر از استان‌های خراسان جنوبی، زنجان، قزوین، سمنان، ایلام، قم و خراسان شمالی قرار گرفته است.

تصویر کلان اعتبارات مصوب استان چهارمحال وبختیاری در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ومقایسه آن با سال اینده

۴۶

کد خبر 1329750

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی