حضور پر رنگ بخش خصوصی در بیستمین نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی


حضور پر رنگ بخش خصوصی در بیستمین نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی

مدیر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: حضور بخش خصوصی در بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی بسیار پر رنگ خواهد بود.

امیر ملک‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی، اظهار کرد: این نمایشگاه از بیستم آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار خواهد کرده و تا 23 آذر ماه به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: نمایشگاه از ساعت 10 تا 19 فعال خواهد بود و بازدید از آن رایگان است.

ملک‌زاده تصریح کرد: در مجموع 262 مجموعه و شخصیت حقیقی و حقوقی مستقل در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. از این میزان 46 درصد به دانشگاه‌ها، 32 درصد به دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی و 23 درصد به بخش خصوصی اختصاص یافته است.

وی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد نیز با 35 شرکت در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد. همچنین پارک علم و فناوری خراسان با تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حضور می‌یابد.

مدیر توسعه و انتقال فناوری دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: با توجه به حضور بخش خصوصی حوزه علم و فناوری، حضور بخش خصوصی در بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی بسیار پر رنگ خواهد بود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه تلاش شده «فن‌بازار» فراهم کنیم که شرکت‌ها و نهادهای علمی بتوانند در این فضا با هم همکاری کنند. برای نمونه شرکت قطارشهری مشهد و صنعت فولاد حضور پر رنگی در این نمایشگاه خواهند داشت و تجهیزات داخلی سازی شده خود را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی نیز تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند که می‌تواند مورد استفاده صنعت قرار گیرد.

ملک‌زاده همچنین از برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های متعدد و رونمایی از طرح‌های نوآورانه در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی