مدارس استان قم فردا و پس فردا تعطیل شد/ فردا تمام مدارس آذربایجان غربی تعطیل است


مدارس استان قم فردا و پس فردا تعطیل شد/ فردا تمام مدارس آذربایجان غربی تعطیل است
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی مدارس استان قم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با تسنیم در قم، با اشاره به تعطیلی مدارس استان قم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اظهار داشت: بنا بر اطلاعیه صادره از سوی اداره کل مدیریت بحران استان قم تمامی پیش‌دبستانی‌ها, مهدکودک‌ها و مدارس استان قم فردا چهارشنبه و پس‌فردا پنج‌شنبه مورخ ۲۰ و۲۱ آذرماه تعطیل است.

وی هدف از این تعطیلی را موردتوجه قرار داد و گفت: با توجه به پیشنهاد کمیته پیشگیری و کنترل آنفولانزا و موافقت استاندار قم به‌منظور پیشگیری و تسریع در کنترل بیماری آنفولانزای این تعطیلی‌ها اعمال‌شده است.

فردا تمام مدارس آذربایجان غربی تعطیل است
آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا فردا چهارشنبه ۲۰ آذرماه تمام مدارس استان تعطیل است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به برودت هوا و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماریهای فصلی، مراکز پیش دبستانی، تمامی مقاطع تحصیلی و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش استان فردا چهارشنبه تعطیل است.

این اطلاعیه می افزاید، تمام مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر ۲۰ آذرماه چهارشنبه تعطیل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا