حمایت از کانون‌های مساجد لرستان در اجرای رویداد ملی «فهما»


حمایت از کانون‌های مساجد لرستان در اجرای رویداد ملی «فهما»

ابدالی‌پور با بیان‌اینکه ستاد هماهنگی‌کانون‌های مساجد در لرستان برای اجرای طرح ملی «فهما» با توجه به اعتبارات موجود، طرح‌های حمایتی در نظر گرفته، گفت: برای اجرای بهتر این طرح از تمام ظرفیت‌های اداره ارشاد استان استفاده می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،«محمد ابدالی پور» در خصوص طرح ملی فهما در کانون های مساجد استان لرستان گفت: با توجه به راه‌اندازی سایت بچه های مسجد برای کانون‌های مساجد جهت بارگذاری اطلاعات و فعالیت‌های خود و هم چنین با توجه به ارزیابی و انتخاب پایتخت طرح ملی فهما از بین ستادهای استانی، لذا این ستاد در مرحله نخست اقدام به برگزاری جلسات و دوره های آموزشی برای چهار نفر از رابطین ستاد استانی و بیست و دو نفر از رابطین شهرستانی این طرح کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: علاوه بر این هشت جلسه عمومی نیز بابت توجیه و آموزش کانون‌ها در شهرستان‌ها برگزار شده و از این پس رابطین ستاد استانی و شهرستانی به صورت حضوری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای آموزش حضور پیدا می‌کنند.

ابدالی پور خاطرنشان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح از تمام پتانسیل‌های ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها نیز استفاده می شود.

وی گفت: ستاد استانی در لرستان با توجه به اعتبارات در اختیار طرح‌های حمایتی برای کانونها در نظر گرفته است و هرکانونی که بتوانند ده هزار امتیاز یا بیشتر کسب کند یک سیستم رایانه و اگر سه هزار امتیاز کسب کند مبلغ دو میلیون ریال هدیه دریافت می‌کند. همچنین هریک از کانونهای زیر نظر رابطین شهرستانی‌که بتوانند دو هزار امتیاز کسب کنند مبلغ پانصد هزار ریال به رابط شهرستانی پرداخت می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان در خصوص جلسه هم‌اندیشی رابطین استانی طرح ملی فهما که با حضور معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جلسه در خصوص بررسی مشکلات و ارائه راهکارها در رابطه با سامانه بچه‌های مسجد و طرح فهما برگزار شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها