فریب خوردگان سهمیه بندی بنزین با رافت اسلامی قوه قضائیه مواجه خواهند شد


فریب خوردگان سهمیه بندی بنزین با رافت اسلامی  قوه قضائیه مواجه خواهند شد

انصاری با بیان اینکه در زمینه سهمیه بندی بنزین یک عده موج سواری و سوء استفاده کردند،گفت: عده ای دستگیر شدند و افرادی که فریب خوردند، با رافت اسلامی از سوی قوه قضائیه مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» امروز (۱۹ آذر) در نشست تعاملی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با جامعه بسیجی حقوقدان استان، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم اکنون وارد 41 سال شکوهمندی خود شده است که در طول این سالها دشمن دست از توطئه و نقشه های شوم برنداشته است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم ولایت مدار، تاکنون شر دشمنان به خودشان بازگشته است.

وی با بیان اینکه در زمینه سهمیه بندی بنزین یک عده موج سواری و سوء استفاده کردند، ادامه داد: عده ای نیز دستگیر شدند و افرادی که فریب خوردند، با رافت اسلامی از سوی قوه قضائیه مواجه خواهند شد.

انصاری یادآور شد: گروهی که در صف دشمنان نیز حرکت کردند، قطعا قوه قضائیه برخوردهای لازم با این افراد را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نیروهای مسلح ما آنچه قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان تکلیف معین کرده، به آن عمل خواهند کرد.

وی گفت: همه ما زیر این پرچم که مربوط به امام زمان (عج) است باید قرار گیریم و به آنچه که قانون گفته عمل و آن را اجرا کنیم.

گفتنی است در پایان، با حضور رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و جانشین سپاه فتح از حقوقدانان بسیجی استان تجلیل شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی