2 سارق و یک مالخر در سنندج دستگیر شدند


2 سارق و یک مالخر در سنندج دستگیر شدند

سنندج‌ - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت:‌2 سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و یک مالخر مرتبط با آنها در سنندج دستگیر شدند.

سردار علی آزادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج و شهرستان‌های همجوار شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چند روزه یک باند ۲ نفره سارق را با همکاری پلیس شهرستان‌های اطراف سنندج شناسایی و سپس در این شهر دستگیر کردند.

سردار آزادی اضافه کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۴۵ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند و در این راستا یک مالخر مرتبط با آنها نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان هم از کشف سه تُن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به خرید و فروش چوب گردوی قاچاق می‌کنند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا صفری اظهار داشت: ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شده و یک دستگاه وانت نیسان را که در حال بارگیری بود توقیف و سه تُن چوب گردوی قاچاق کشف کردند.

وی افزود: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را حدود ۳۸ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کامیاران هم خبر از کشف ۱۰۵ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان داد و اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید مرجلیلی حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند.

سرهنگ سید علی صفری اضافه کرد: این ۲ خودرو با هماهنگی مقامات قضایی توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۵ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان