لرستان یکی از امن ترین استان های کشور است


لرستان یکی از امن ترین استان های کشور است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: لرستان یکی از امن ترین استان های کشور است و نقش رسانه ها در این زمینه تاثیرگذار است.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: دامنه فعالیت کارگروه خانواده بسیار وسیع است چرا که با تمام گروه ها در ارتباط بوده و می توان برای آن هدف گذاری کرد.

وی مشارکت تمام دستگاه های اجرایی را از اولویت های کاری عنوان کرد و گفت: هدایت برنامه های کارگروه برای تامین اعتبار و تهیه و تصویب مصوبات باید در دستور کارقرار گیرد .

وی اضافه کرد: نظام، حاکمیت، دولت و مجموعه استان معتقد هستند که بسیاری از امور را از طریق سازمان های مردم نهاد انجام دهیم و برای تسهیل گری فعالیت ها از افراد مرتبط استفاده کنیم.

وی افزود: نیاز سنجی و ارتباط با اقشار جامعه از اهداف بکارگیری و محول کردن امور به سازمان های مردم نهاد می باشد.

معاون استاندار ادامه داد: سالانه ۳۰ درصد از اعتبار دستگاه های اجرایی استان با هدف تعادل بین اقشار جامعه به مناطق حاشیه نشین، غیربرخوردار و کم درآمد اختصاص می یابد.

ثمینی بیان کرد: تولیدات خبر دارای مصرف کنندگانی است که باعث تأسف در بعد منفی تعدد دارد و باید به بعد مثبت بپردازیم که در این راستا باید آموزش را در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: آموزش سواد رسانه ای بسیار مهم است چرا که تقویت این موضوع جامعه را به سمت توسعه سوق می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)