کمک 1.3 میلیاردی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات


کمک 1.3 میلیاردی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور سه پروژه اولویت‌دار دارد، گفت: سال گذشته مردم گیلان یک میلیارد و 300 میلیون تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

غلامرضا عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور سه پروژه اولویت‌دار دارد، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل تکمیل صحن حضرت فاطمه زهرا(س) با زیربنای ۲۵۰ هزار مترمربع در نجف اشرف، احداث صحن عقیله بنی‌هاشم در کربلای معلی و ترفیع گنبد سیدالشهداء(ع) است.

وی با اشاره به ثمرات و برکات معنوی مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، افزود: با کمک خیرین گیلانی تاکنون بالغ بر ۱۵۰ ضریح و گنبد و درب در عتبات عالیات سامرا و کاظمین و نجف و کربلا ساخته شده است. همچنین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه مردم ایران در شرایط بد اقتصادی نیز نسبت به اهل بیت(ع) ارادت دارند، تصریح کرد: سال گذشته مردم گیلان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند و امسال شاهد رشد این کمک‌ها هستیم.

عباسپور با اشاره به تعهد دو میلیارد تومانی گیلان در سال جاری، اضافه کرد: بازسازی عتبات عالیات را یک وظیفه دینی و معنوی می‌دانیم و بازخورد آن در جذب گردشگران مذهبی کشور عراق در ایران مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال ۱۸ موکب گیلانی در آستارا، مهران، نجف و کربلا برپا کردیم، گفت: همه هزینه‌های موکب‌ها از محل نذورات مردمی بود و حتی یک ریال هم از اعتبارات دولتی استفاده نشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفاوت شاهین و قرقی در چیست؟