بنیاد ملی فناوری فرهنگی راه‌اندازی می‌شود


بنیاد ملی فناوری فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

مدیر رَسته فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه بنیاد ملی فناوری فرهنگی هفته آینده افتتاح می‌شود گفت: ورود کسب‌وکار نوین در حوزه روستایی و خدمات جدید کسب‌وکار از مواردی است که در حوزه روستا باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدعبده ابطحی، مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب‌وکار و اشتغال» پایدار وزارت کار با حضور در نشست هم‌اندیشی،‌ شناسایی و به‌کارگیری ظرفیت اکوسیستم استارت‌آپی در حوزه کسب‌وکارهای روستایی، با اشاره به اینکه در اقتصاد ملی برای پشتیبانی کسب‌وکار خرد و استارت‌آپ‌ها تمرکز وزارت کار روی فناوری فرهنگی و صنایع دستی است، گفت: مجموعه‌هایی را که در این بخش فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه "قطعاً در حوزه روستا باید به تمام موارد توجه کنیم" گفت: ورود کسب‌وکار نوین در حوزه روستایی و خدمات جدید کسب‌وکار از مواردی است که در حوزه روستا باید به آن توجه شود.

ابطحی اظهارداشت: در بخش خدمات جدید کسب‌وکارمحصولات روستایی را باید به یک بازار بزرگتر و به مجموعه بزرگتر وصل کنیم. از مجموعه‌ای که بتواند ایفای نقش کند و نهاد پشتیبان کسب‌وکار ایجاد کند استقبال می‌کنیم.

مدیر رَسته فناوری اطلاعات با اعلام اینکه در هفته آینده بنیاد ملی فناوری فرهنگی افتتاح رسمی می‌شود گفت: آنان که سوار بر موج فناوری هستند و سررشته نوآوری و خلاقیت را در دست دارند از این شرایط بسیار منتفع شده و در مقابل، آنان که آموزشی متناسب با این تغییر خارق‌العاده ندیده‌اند یا اشتغال آنها به‌واسطه این انقلاب به خطر می‌افتد، بسیار متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/+

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند