عمل جراحی سردار فضلی انجام شد


عمل جراحی سردار فضلی انجام شد

نزدیکان و همرزمان سردار علی فضلی از انجام عمل جراحی پیوند مغز استخوان این سردار در روز گذشته خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عمل پیوند مغز استخوان سردار علی فضلی، از برجسته‌ترین فرماندهان دوران هشت ساله دفاع مقدس، روز گذشته انجام گرفته است. این عمل پس از انجام یک دوره شیمی‌درمانی صورت گرفته است که نتایج مثبتی داشته است.

به گفته تنی چند از همرزمان سردار فضلی و نیروهای تحت امر او در دوران جنگ تحمیلی، عمل پیوند مغز استخوان سردار فضلی آخرین مرحله از فرایند بهبود ایشان است که امید می‌رود نتایج مثبتی داشته باشد. همرزمان و نیروهای تحت امر او در دوران دفاع مقدس از همه مردم شریف ایران خواسته‌اند برای بهبود و سلامت این سردار باصلابت جبهه‌های جنگ دعا کنند.

عمل جراحی سردار فضلی انجام شد

مشکلات سلامت سردار علی فضلی که در ماه‌های اخیر منجر به شیمی‌درمانی و حالا انجام عمل پیوند مغز استخوان شده است، برآیند جراحات و صدماتی است که او در جنگ تحمیلی متحمل شده است. برخی از جراحات او با استنشاق گازهای شیمیایی در دوران جنگ صورت گرفته است که برای این سردار رشید مشکلات ریوی را به همراه آورده است.

هنوز هیچ خبر و اطلاعات تایید شده‌ای درباره نتایج عمل پیوند مغز استخوان سردار فضلی اعلام و منتشر نشده است ولی به گفته پزشکان سردار، این عمل جراحی با موفقیت انجام گرفته است. از آنجا که نتایج چنین عملی با گذشت زمان مشخص می‌شود، هنوز نمی‌توان درباره نتایج این عمل اظهار نظر کرد.

سردار علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس بوده و اکنون فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) است.

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر