سولسشر: مقایسه «رشفورد» با «رونالدو» سخت نیست


سولسشر: مقایسه «رشفورد» با «رونالدو» سخت نیست

تهران- ایرنا- سرمربی منچستریونایتد معتقد است مقایسه «مارکوس رشفورد» و «کریستیانو رونالدو» کار آسانی است.

رشفورد در ۱۴ بازی اخیر خود برای یونایتد و تیم ملی انگلیس در مجموع ۱۳ گل به ثمر رسانده است. مرد انگلیسی در پیروزی ۲ بر یک شیاطین سرخ مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره در ورزشگاه اتحاد نیز از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

«اوله گانر سولسشر» در دوران فوتبالی و حضور در اولدترافورد شاهد تبدیل شدن رونالدو از یک جوان مستعد به یکی از بهترین بازیکنان جهان بود و مرد نروژی بر این باور است که رشفورد روی همان مسیری که ستاره پرتغالی در آن اوج گرفت، حرکت می‌کند.

سرمربی یونایتد در این باره گفت: مقایسه این ۲ بازیکن کار آسانی است. آنها از هر نظر (مهارت، اندام، فرم بدن، رویکرد، خصوصیات) شبیه هستند. رشفورد همه شانسی را که یک فرد برای تبدیل شدن به بازیکنی برجسته می‌خواهد در اختیار دارد. بیایید امیدوار باشیم به همین روند ادامه دهد.

گل رشفورد در شهرآورد بزرگ منچستر، آمار گل‌های وی را در لیگ جزیره به ۱۰ و در مجموع رقابت‌ها به ۱۳ رساند و در فاصله ۶ ماه مانده تا پایان لیگ با بهترین رکورد برجا مانده از خود در طول یک فصل کامل برابر شد.

سولسشر در ادامه تاکید کرد: نمی‌خواهم در مورد تعداد گل حرف بزنم. مادامی که او مثبت فکر کند، قاطع باشد و خود را مقابل دروازه حاضر و موقعیت خلق کند، گلزنی‌های او تمام نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل