سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد


سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد

سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه به مناسبت روز جهانی معلولان و با هدف تجلیل و دلجویی از فرزندان کم توان کارکنان بانک رفاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این جشنواره که بالغ بر ۲۵۰ نفر از کارکنان بانک رفاه و خانوادههایشان از سراسر کشور حضور داشتند، دکتر دوستی از اساتید برجسته در حوزه کودکان استثنایی، ضمن سخنرانی در زمینه سلامت روانی در کودکان کمتوان، به سوالات خانواده‌ها در حوزه‌های سلامت روانی، تحصیل، ازدواج، نحوه برقراری ارتباط با فرزندان معلول و پذیرش این افراد در خانوادههایشان پاسخ داد.
در این مراسم "فریبا معصومی" از معلولان ۹۰ درصد استان گیلان و کارآفرین برتر کشور نیز طی سخنانی به تشریح علل و عوامل موفقیت خود پرداخت.
در این جشنواره از سوی بانک رفاه برنامههای شاد و مفرح برای این عزیزان تدارک دیده شد که اجرای برنامههای شاد و مفرح همچون اجرای تئاتر شاد و موزیکال، مسابقات ورزشی، نورافشانی، مراسم برگزاری جشن تولد نمادین فرزندان معلول و کارگاههای نقاشی روی سفال و سفالگری از بخش های دیگر این جشنواره بود و در پایان از فرزندان معلول خانواده ها در زمینه های ورزشی، هنری و تحصیلی با اهدای جوایز قدردانی به عمل آمد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...