جدال سریع و خشن روی شن های داغ صحرا!+تصاویر


خرداد: دیدار مجدد آنتونی جاشوا و اندی روئیز در چارچوب قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان پس از ۱۲ راند با امتیاز هر سه دوار به نفع آنتونی جاشوا تمام شد. به گزارش خرداد به نقل از فرارو، این مسابقه که...

خرداد: دیدار مجدد آنتونی جاشوا و اندی روئیز در چارچوب قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان پس از ۱۲ راند با امتیاز هر سه دوار به نفع آنتونی جاشوا تمام شد.

به گزارش خرداد به نقل از فرارو، این مسابقه که از آن با عنوان برخورد روی شن‌های داغ صحرا نام برده شده بود در محله قدیمی درعیه در شمال غرب ریاض، پایتخت عربستان برگزار شد.

مسابقه در ساعت ۲۱:۱۹ به وقت گرینویچ شروع شد. در راند اول گوشه چشم چپ روئیز پاره شد و در راند دوم هم گوشه چشم چپ جاشوا پاره شد و در راندهای بعدی با توجه به حساسیت دیدار دو طرف با احتیاط مشت می‌زدند.

با این پیروزی جاشوا ۳ کمربند اصلی (دبلیو بی ای- آی بی اف و دبلیو بی او) قهرمانی خود را پس گرفت.

با این دیدار جاشوا ۲۳ پیروزی و ۱ شکست در کارنامه حرفه ای خود دارد و روئیز ۳۳ پیروزی ۲ شکست.

این دو قهرمان بوکس سنگین‌وزن حرفه‌ای پیشتر (۲ ژوئن) در سالن معروف مدیسون اسکوئر گاردن شهر نیویورک به دیدار یکدیگر رفتند و در یکی از بزرگترین شگفتی‌های بوکس سنگین‌وزن حرفه‌ای آنتونی جاشوا بریتانیایی ۳ کمربند (دبلیو بی ای- آی بی اف - دبلیو بی او) از ۴ کمربند اصلی قهرمانی را به اندی رویز جونیور آمریکایی باخت؛ اتفاقی که بسیاری را در دنیای بوکس سنگین وزن حرفه ای را متعجب کرد.

شاید بتوان گفت که این بزرگترین رویداد ورزشی بوده که تا به ‌حال در عربستان سعودی برگزار ‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد