نگاهی به جاذبه های گردشگری مالزی


نگاهی به جاذبه های گردشگری مالزی

کشور مالزی کشوری زیبا در قاره آسیا؛ کشوری که امروزه چشم همگان را به خود جلب کرده است. این جذابیت و زیبایی نه تنها چشم ایرانیان را به تور مالزی جلب کرده است، بلکه بسیاری از گردشگران مختلف از سراسر دنیا را برای سفر و گردش به سمت خود می کشاند. گفتنی است جذب گردشگر دلایل مختلفی دارد که یکی از این دلایل جاذبه های گردشگری مالزی است.

اخبار بسیار زیادی در در مورد جاذبه های گردشگری مالزی به گوش می خورد که بسیاری از افراد را بر آن داشته است تا برای یک بار هم که شده به بازدید از این جاذبه های گردشگری پرداخته و از آن ها لذت ببرند. سواحل زیبا، برج های دو قلوی پتروناس، شهر زیبای کوالالامپور و چگونگی بازدید از این جاذبه های گردشگری، در این متن مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تا بسیاری از افراد را که قصد دارند به این شهر زیبا سفر کنند با این جاذبه های گردشگری آشنا شده و در سفر به مالزی با آشنایی کامل پا به آن ها بگذارند. چنانچه شما نیز از مشتاقان سفر به مالزی می باشید، با ما تا پایان همراه باشید تا با این اخبار و نکات آشنا شوید.

سواحل زیبای مالزی

از مهمترین جاذبه های گردشگری مالزی باید به سواحل زیبا و منحصر به فرد آن اشاره کرد. این سواحل دارای جذابیت‌ های خاصی می باشند که همواره یکی از دلایل کشاندن گردشگر به این سمت هستند. از این سواحل می توان به ساحل پورت دیکسون اشاره کرد که یکی از سواحل نزدیک به شهر کوالالامپور می باشد. در کنار این ساحل جنگلی بسیار زیبا وجود دارد که با شن های طلایی و آب های شیشه‌ ای ساحل آن پوشانده شده اند.

دیگر ساحل این شهر ساحل مریب است؛ این ساحل دارای زیبایی های بسیار زیادی می باشند. ساحل باگان لالانگ یکی از زیباترین سواحل مالزی می باشد که در فاصله یک ساعته از کوالالامپور واقع شده است. جزیره تیومان که در سواحل پاهانگ می باشد یکی دیگر از زیباترین مناطق گردشگری و سواحل مالزی را به خود اختصاص داده است. جزیره پانگکور جزیره بسیار زیبایی است که با توجه به آمارهای گرفته شده از زیباترین جزایر و سواحل مالزی به حساب می آید. ساحل های دیگری مانند چراتینگ، ساحل پنانگ، ساحل تانجونگ کلینک و... از سواحلی می باشند که شما می توانید به عنوان یک جاذبه گردشگری در مالزی به آنها نگاه کرده و در سفر خود به مالزی از آن ها لذت ببرید.

اخباری که از این سواحل به دست ما رسیده است حاکی از آن است که تمامی خدمات رفاهی و امکاناتی در کنار این سواحل مهیا می باشند و شما هیچ گونه مشکلی برای تفریح و گردش در آن ها نخواهید داشت.

نگاهی به جاذبه های گردشگری مالزی

مهمترین جاذبه گردشگری مالزی-برج دوقلو پتروناس

افرادی که قصد سفر به مالزی را دارند، همواره سعی دارند تا از جاذبه گردشگری برج دوقلو پتروناس به عنوان یکی از زیباترین برج های دنیا بازدید به عمل آورند. اما اگر بخواهیم در مورد برج دوقولو پتروناس بسیار زیبا که مهمترین جاذبه گردشگری مالزی محسوب می شود اطلاعاتی را عنوان نماییم، باید گفت که این برج با ارتفاع ۴۵۲ متر، یکی از بلندترین برج های دنیا محسوب می‌ شود.

این برج چند منظوره دارای جاذبه ‌های گردشگری می‌ باشد که موجب شده بسیاری از افراد برای دیدن آن چه از داخل و چه از بیرون به شهر کوالالامپور سفر نمایند. این برج یک مجتمع تجاری تفریحی محسوب می شود. در این برج یک آکواریوم بسیار بزرگ وجود دارد که بسیاری از افراد برای دیدن آن آکواریوم به این برج مراجعه می نمایند. گفتنی است بزرگترین مرکز خرید در مالزی که سوریا نام دارد در این برج وجود دارد و یکی از بهترین مراکز خرید در آسیا نیز به حساب می آید.

داشتن چندین سینمای چند بعدی و تک بعدی، شهربازی، رستوران ها و بسیاری دیگر از چیزهایی که برای یک سفر گردشگری یک روزه کافی است در این برج وجود دارد و شما می توانید در این جاذبه گردشگری مالزی زمان خود را به خوبی سپری نمایید. آژانس مسافرتی آمادای به عنوان یکی از ارائه دهنده های خدمات تور مالزی، سعی می کند زمان بندی مناسبی برای بازدید از این برج دوقلو برای شما مورد توجه قرار دهد.

نگاهی به جاذبه های گردشگری مالزی

شهر زیبای کوالالامپور

شهر زیبای کوالالامپور به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مالزی محسوب می‌ شود. لذا اگر بخواهیم کشور مالزی را از حیث داشتن جاذبه های گردشگری دسته ‌بندی کنیم، باید گفت که دو سوم جاذبه ‌های گردشگری مالزی در شهر کوالالامپور یعنی پایتخت این کشور صف آرایی کرده اند. از برج‌های دوقلوی پتروناس که بگذریم، به جاذبه های گردشگری مانند گنتینگ هایلند، پارک ملی کوالالامپور، مسجد جامع کوالالامپور، مراکز خرید مختلفی که در این شهر وجود دارد، معابد زیبا و باستانی، سواحل بی نظیر، آکواریوم کی ال سی سی، پارک آبی سان وی، غار میمون ها، ارتفاعات کوالالامپور، خیابان بوکیت بینتانگ، میدان مردکا، ایستگاه راه آهن، باغ دریاچه، برجیا تایمز اسکوار و... می رسیم.

تمامی این جاذبه ‌های گردشگری موجب شده تا بسیاری از افراد بیش از نیمی از زمان سفر به مالزی را در این شهر بگذرانند. لذا آژانس مسافرتی آمادای سعی کرده تا با بهترین خدمات دهی در شهر کوالالامپور سفر خوشی را برای مسافران تور مالزی بر جای گذارد.

نگاهی به جاذبه های گردشگری مالزی

چگونگی بازدید از جاذبه های گردشگری مالزی

آخرین اخباری که به دست ما رسیده است نشان دهنده آن می ‌باشد که جاذبه های گردشگری مالزی به عنوان جاذبه ‌هایی محسوب می‌ شوند که سفر به آن ها و بازدید از آن ها مستلزم زمان بندی از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده می باشد. توصیه ما به افراد این است که در تورهای مسافرتی خود از تور لیدر هایی که در این تورها ارائه می ‌شوند، استفاده کرده تا به راحتی بتوانید سفر خوبی به مالزی داشته باشید و از جاذبه ‌های گردشگری متنوع آن بهره مند شوند.

بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری مالزی حداقل چیزی در حدود ۴ الی ۸ روز زمان نیاز دارد تا به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد. پس اگر آشنایی کامل با کشور مالزی ندارید، سعی کنید تا با استفاده از تور لیدر های با تجربه و افرادی که در این زمینه از تجربه کافی برخوردار می باشند سفر خوبی به مالزی داشته باشید. مالزی شهر زیبایی هاست. شهری که شما هیچ گاه از بازدید جاذبه های گردشگری آن خسته نخواهید شد.

بحث پایانی

در پایان می توان گفت که جاذبه ‌های گردشگری مالزی، به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آسیا محسوب می‌ شود و همین موضوع توانسته است که جذب گردشگران به قاره آسیا را بیش از پیش نماید. وجود جاذبه های گردشگری در یک قاره موجب می شود که به سایر کشورهایی که در آن وجود دارند سرک کشیده شود و جاذبه هایی که در آن وجود دارد را مورد توجه قرار دهند. در کل می‌ توان گفت این جاذبه ‌های گردشگری به این نمونه هایی که ما در متون بالا در مورد آن ها صحبت کردیم ختم نمی ‌شود و شما در سفر به مالزی هزاران برابر این جاذبه ‌های گردشگری را خواهید دید. توجه داشته باشید که آژانس مسافرتی آمادای به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی سعی کرده تا بهترین قیمت تور مالزی را با خدمات و کیفیت بالا در سفر به مالزی به شما ارائه دهد.

همچنین می‌توانید جهت تهیه تور مالزی نوروز 99 ، تور تایلند و تور ترکیه به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره 02122226881 تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟