زرینچه: آقای فتح‌الله‌زاده! فراموش نکردیم با موتور گازی کار می‌کردی/ فتحی تصمیم عاقلانه‌‌ای گرفت


زرینچه: آقای فتح‌الله‌زاده! فراموش نکردیم با موتور گازی کار می‌کردی/ فتحی تصمیم عاقلانه‌‌ای گرفت
جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که امیرحسین فتحی با استعفایش از مدیریت باشگاه استقلال تصمیم درست و عاقلانه‌ای گرفت.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات شب گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین استقلال که مدعی شد زرینچه به خاطر یک میلیون تومان از استقلال راهی کشاورز شد، گفت: من بازیکن بودم و برای اینکه تشکیل خانواده بدهم، دستم خالی بود. باید چه کار می‌کردم؟ با رفتن به تیم کشاورز یک قطعه زمین دادند که هنوز سندش درست نشده است.

وی افزود: بعد از آن، صفی‌زاده مدیرعامل وقت کشاورز، زمین را از من گرفت و سه میلیون تومان داد تا بتوانم خانه بخرم و تشکیل زندگی بدهم. فتح‌الله‌زاده آن موقع کاره‌ای نبود و این مسائل به او ارتباطی ندارد. مگر این همه بازیکن از استقلال نرفتند و برنگشتند؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه فتح‌الله‌زاده گفته زرینچه در دیدار معروف استقلال - سایپا به حرف حجازی گوش نداد تا آن شکست رقم بخورد و حجازی برود، گفت: دقیقه ۷۵ بازی، حاجیلو به من اعلام کرد که ناصرخان گفته که به دفاع وسط بروم. من هم گفتم توان ندارم و تعویض شوم، اینجا که من مقصر نیستم. باید نیروی تازه نفس می‌آمد. اتفاقا فتح‌الله‌زاده باعث اخراج حجازی شد و این مسئله را همه می‌دانند.

زرینچه خاطرنشان کرد: آقای فتح‌الله‌زاده! من خیلی چیزها از دیگران شنیده‌ام که در آلمان با چه کسانی مذاکره کردید یا در بحث انتقال بازیکنان چه کارهایی انجام شده است. به موقع درباره خیلی از مسائل صحبت می‌کنم، الان منتظرم مدیرعامل باشگاه استقلال شوی! شما گفتید بررسی کنند قبل از استقلال چه چیزی داشتید، الان چه چیزی دارید. شما عکاس یک مجله بودید که یک صفحه ورزشی داشت و شما عکاسی می‌کردید. الان وضع مالی عکاسان چطور است، یعنی شما بهتر از آنها بودید؟ مردم ببینند این آقایان از طریق استقلال چه حکومت و عمارتی برای خود ساخته‌اند.

وی ادامه داد: جلوی باشگاه یکسری از آدم‌های این آقایان را دیدم و حتی به لابی هتل هم آمده بودند. به آنها گفتم خسته نباشید از اینکه آرامش استقلال را بهم زدید. به رفیق‌تان بگویید که اگر عاشق استقلال بود، دست به این کار نمی‌زد، اما برای اینکه به صندلی اینجا برسد، دست به کاری می‌زند. برای اینها استقلال، حجازی، پورحیدری و ... مهم نیست، مهم خودشان است. بهتر است من و فتح‌الله‌زاده را دستگیر کنند و از ما اعتراف بگیرند که چه کسی درست می‌گوید! آقای فتح‌الله‌زاده! موتور گازی شما را فراموش نکرده‌ایم که چطور با پیک کار می‌کردید، اما الان چه چیزهایی دارید؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص استعفای امیرحسین فتحی از مدیریت باشگاه استقلال گفت: فتحی عاقلانه‌ترین کار را انجام داد. من نمی‌دانم در سطح مدیریت باشگاه استقلال چه اتفاقاتی افتاده، اما امیدوارم تمام شود و شرایطی مهیا کنند که استراماچونی بازگردد تا دوباره شرایط استقلال خوب شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا روز جمعه مقابل شاهین شهرداری بوشهر روی نیمکت استقلال می‌نشیند یا نه، گفت: هنوز چیزی معلوم نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا