ژاک ویلنوو: رفتار چارلز لکلرک امسال به فراری صدمه زد


فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو قهرمان جهان سال 1997 فرمول یک بیان کرد که نگرش و رفتار چارلز لکلرک برای اینکه نشان دهد او آینده فراری است نه سباستین فتل، به عملکرد امسال فراری در طول فصل صدمه زده است. لکلرک که در مسابقه دوم فصل در بحرین، برخلاف دستور تیم که به او گفته بودند که دو دور پشت فتل بمان، در همان دور از سباستین فتل سبقت گرفت و دستور را رعایت...

فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو قهرمان جهان سال 1997 فرمول یک بیان کرد که نگرش و رفتار چارلز لکلرک برای اینکه نشان دهد او آینده فراری است نه سباستین فتل، به عملکرد امسال فراری در طول فصل صدمه زده است.

لکلرک که در مسابقه دوم فصل در بحرین، برخلاف دستور تیم که به او گفته بودند که دو دور پشت فتل بمان، در همان دور از سباستین فتل سبقت گرفت و دستور را رعایت نکرد و در طول فصل باز هم تیم فراری تجربیات متفاوتی را از دو راننده خود دریافت کرد و نتوانست تا قبل از نیم فصل حتی یک مسابقه را ببرد. ویلنوو معتقد است که درصد زیادی از این شکست روی شانه های لکلرک است و او مقصر درصد بزرگی از این ناکامی هاست:

فراری امسال از هم پاشید. درصد زیادی به دو راننده شما بستگی دارد و حال و روح تیم اصلا در تعادل نبود. فراری هیچوقت به لکلرک نگفت که امسال سال اول تو با ماست و سال دوم تو در فرمول یک، آرام باش و از فتل یاد بگیر.

که اگر اینطور بود تیم خیلی راحت تر جلو می رفت. ولی از همان مسابقه اول، لکلرک رفتاری را داشت که می خواست نشان دهد که “می خواهد نشان دهد رییس کیست” و فتل تاریخ گذشته است و من آینده فراری هستم.

و یک موجی در بین طرفداران ایجاد شد که لکلرک ناجی ماست و رسانه ها نیز از این موضوع حمایت کردند.

معتقدم که این موضوع به فتل صدمه زد. این اصلا به فراری کمک نکرد و لکلرک برای حضور(در آن نقش رییس) در فراری آماده نبود. امسال او برای پول پوزیشن رانندگی کرد و چند باری هم به پیروزی رسید ولی اصلا برای قهرمانی جهان رانندگی نکرد. تمام محوریت این موضوع در نهایت به فراری صدمه زد. من نمی دانم که متیا چه کاری را می تواند در این مورد انجام دهد.

در دوران ارواین و باریچلو این موضوع کاملا در تیم مشخص بود و من از شرایط قرارداد های فراری خبری ندارم. چطور این موضوع(مدیریت این دو راننده) می خواهد کارساز باشد خبری ندارم، چه کسی می تواند بگوید!؟

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس