سهمیه نفت سفید برای مناطق بدون گاز ایلام اعلام شد


سهمیه نفت سفید برای مناطق بدون گاز ایلام اعلام شد

ایلام - ایرنا - مرحله جدید سهمیه نفت سفید مصرف‌کنندگان ویژه خانوارهای شهری و روستایی فاقد گاز استان ایلام اعلام شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای همه خانوارهای شهری، روستایی و عشایری شهرستان‌های مرزی دهلران و مهران که فاقد گازکشی شهری هستند سهمیه توزیعی نفت سفید به مقدار ۳۰۰ لیتر شارژ شده است.

علی‌اصغر چاغروندی افزود: همچنین برای سایر شهرستان‌های استان که فاقد گازکشی شهری هستند ۴۴۰ لیتر نفت سفید از طریق زیرساخت بانکی شارژ شده است که می‌توانند از کارت‌خوان فروشندگی‌های مربوطه و با کارت بانکی نفت سفید خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه امسال ۲۰ هزار خانوار ایلامی سهمیه نفت سفیدسوز را از طریق کارت‌های بانکی طرح شتاب دریافت می‌کنند، یادآور شد: در نوبت اول هر خانوار ۳۰۰ لیتر نفت سفید دریافت کردند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه در راستای اجرای دولت الکترونیک توزیع نفت سفید از طریق زیرساخت بانکی در استان برای دومین سال متوالی در حال اجراست، یادآور شد: عرضه نفت سفید به روش زیرساخت بانکی علاوه برحذف کاغذ و تسریع در عرضه و توزیع عادلانه سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه را نیز در پی دارد.

به گفته وی، توزیع نفت سفید به خانوارهای فاقد اشتراک گاز از طریق زیرساخت‌های بانکی انجام می‌شود.

هم اکنون ۳۸۸ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند، در مجموع ۲۰ هزار خانوار شهری و روستایی فاقد گاز ظبیعی در استان هستند.

استان ایلام ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403