میزبانی مسجد «ناپرویل» آمریکا از نمایشگاه «مسلمانان سراسر جهان»


میزبانی مسجد «ناپرویل» آمریکا از نمایشگاه «مسلمانان سراسر جهان»

نمایشگاه «مسلمانان سراسر جهان» با هدف معرفی سبک زندگی پیروان دین اسلام در موضوعاتی همچون غذای حلال و شیوه عبادت در مسجد «ناپرویل» آمریکا برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «dailyherald»، سومین نمایشگاه سالیانه «مسلمانان در سراسر جهان» در مسجد «ناپرویل» واقع در ایالت ایلینوی آمریکا برگزار می شود.

این نمایشگاه به همت دانشجویان آکادمی «الفلاح» روز 14 دسامبر (شنبه، 23 آذر) در مرکز اسلامی ناپرویل برگزار خواهد شد.

شیوه زندگی مسلمانان، مواد غذایی مورد استفاده آنان که معرفی کننده مفهوم حلال است و همچنین شیوه عبادت و نیایش آنها در این نمایشگاه برای علاقه مندان توضیح داده می شود.

«کاشف فخرالدین»، مدیر آکادمی الفلاح در این باره گفت: حدود 60 نفر از دانشجویان این آکادمی، تحقیقات خود را در مورد شیوه زندگی مسلمانان از 28 کشور مختلف ارائه می دهند.

وی افزود: بسیار مهم است که به فرزندان ما فرصت هایی برای یادگیری در مورد فرهنگ ها،غذاها و سنت های مختلف که در سراسر جهان وجود دارد، داده شود.

فخرالدین همچنین گفت: تنها از طریق آموزش و ارزش قائل شدن برای تفاوت هایمان است که می توانیم به تحکیم یک جامعه کمک کنیم.

مدیر آکادمی الفلاح بر ضرورت معرفی مسلمانان به عنوان بخشی تاثیرگذار و جدایی ناپذیر از جامعه آمریکا تصریح کرد.

نمایشگاه «مسلمانان سراسر جهان» شامل فعالیت هایی برای کودکان و همچنین غرفه هایی برای برآورده کردن نیازهای ویژه در خصوص آشنایی با اسلام و مسلمانان است.

گروه هایی مانند «مسلمانان آمریکا برای فلسطین» (American Muslims for Palestine )، « Gain Peace » و «Sound Vision » در این نمایشگاه حضور می یابند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم