تغییر ماهیت تهدید‌های دشمنان از دهه دوم انقلاب


تغییر ماهیت تهدید‌های دشمنان از دهه دوم انقلاب

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله: دشمنان با جنگ نرم و ناتو فرهنگی به دنبال سست کردن باور‌های مردم و تردید در آن هستند.

تغییر ماهیت تهدید‌های دشمنان از دهه دوم انقلاببه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله شامگاه دوشنبه در برنامه "جهان آرا" درباره اینکه چه اتفاقی رخ داد که ترجیح دادید پس از فعالیت طولانی در سپاه پاسداران سمت دیگری فعالیت کنید، اظهار داشت: بعد از جنگ و در دهه دوم انقلاب اسلامی ماهیت تهدید‌ها تغییر کرد.
وی با بیان اینکه از دهه دوم انقلاب اسلامی و با حماسه‌ای که در جنگ رخ داد، جوانان درس بزرگی به دشمنان دادند، گفت: جوانان با از خودگذشتگی درس بزرگی به همه ابرقدرت‌ها دادند، نتیجه جنگ این شد که مرز‌های کشور در برابر تجاوز بیگانگان امن باشد.
سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه پس از جنگ، با حضور آمریکا در منطقه این احساس امنیت در کشور کمتر بود، گفت: با وجود پیشرفت‌ها در حوزه دفاعی و ساخت موشک، پهپاد و حضور مردم در کنار هم؛ بازدارندگی ایجاد کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: وقایع سال ۸۸ نشان داد ماهیت تهدید‌های دشمنان تغییر کرده است و آن‌ها با جنگ نرم و ناتو فرهنگی به دنبال سست کردن باور‌های مردم و تردید در باور مردم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر