اعتراف رونالدو به پشیمانی از ترک رئال مادرید!


کریستیانو رونالدو در جمع دوستان نزدیک خود سخن از پشیمانی از ترک رئال مادرید بر زبان آورده است. به گزارش تابناک ورزشی، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان گذشته با لباس رئال مادرید و چند دقیقه بعد از پیروزی مقابل لیورپول،...

کریستیانو رونالدو در جمع دوستان نزدیک خود سخن از پشیمانی از ترک رئال مادرید بر زبان آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان گذشته با لباس رئال مادرید و چند دقیقه بعد از پیروزی مقابل لیورپول، کریستیانو رونالدو مدعی شد شاید این دیدار آخرین حضور او در این باشگاه باشد و در نهایت این مصاحبه اگرچه در ابتدا خیلی جدی گرفته نشد، اما در ادامه واقعیت پیدا کرد و ستاره پرتغالی راهی یوونتوس شد. پس از جدایی رونالدو، رئال مادرید به مدت یک فصل در یک بحران عمیق فرو رفت و جدایی او به وضوح در مادرید احساس شد.

اعتراف رونالدو به پشیمانی از ترک رئال مادرید!

رونالدو در اولین فصل حضور در یوونتوس اگرچه موفق به فتح سری آ شد، اما در لیگ قهرمانان مقابل آژاکس ناکام ماند و البته در دو سال اخیر نتوانسته در رقابت دریافت توپ طلا نیز کارنامه موفقی داشته باشد. اما طبق ادعای ABC، حالا رونالدو از تصمیم خود برای ترک اسپانیا و شروع یک ماجراجویی جدید در ایتالیا پشیمان است.

رونالدو تصور می‌کند که اگر همچنان برای رئال مادرید بازی می‌کرد، طی دو سال گذشته شانس بیشتری برای فتح توپ طلا داشته و حضور در ترکیب تیمی مانند رئال مادرید بخت او را برای بردن این عنوان افزایش می‌داد. جورجو کیه لینی، کاپیتان ایتالیایی یوونتوس چندی قبل در مصاحبه‌ای عجیب مدعی شد رئال مادرید در عدم اعطای توپ طلای سال قبل به رونالدو نقش داشته و به نظر می‌رسد خود این ستاره پرتغالی نیز با این تئوری موافق باشد.

شرایط در فصل جدید سری آ. و لیگ قهرمانان برای رونالدو در ترکیب یوونتوس چندان مساعد نیست و او برای کسب ششمین توپ طلا، باید عملکردی متفاوت از ماه‌های اخیر ارائه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید