دستگیری 3 قاچاقچی در یزد


دستگیری 3 قاچاقچی در یزد

حوادث رکنا: 3 قاچاقچی با 191 کیلوگرم تریاک در یزد دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران و دستگیری سه قاچاقچی، ۱۹۱ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو عبوری در استان کشف شد.

سرهنگ محمود میرحسینی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی از خبری در خصوص تردد خودرو پژو حامل محموله موادافیونی در جاده‌های استان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با رصد مسیر حرکت قاچاقچیان ،خودرو مورد نظر را در محور مهریز- یزد توقیف و در بازرسی ، این مقدار مواد افیونی را کشف کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی یزد گفت: در این راستا سوداگران مرگ محموله را از شرق کشور به مقصد البرز بارگیری کرده بودند دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون افزون بر ۲۵ تن انواع موادمخدر در استان کشف شد که گزارشی از تعداد دستگیرشدگان و خودروهای توقیف شده در اختیار رسانه ها گذاشته نشد.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های این استان تردد می‌کنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس