آلونسو: فقط همیلتون می داند انتقال به فراری صحیح است یا نه!


فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو معتقد است فقط لوئیس همیلتون می داند انتقال به فراری برای فصل 2021 تصمیم صحیحی است یا نه و می گوید این یک تصمیم شخصی خواهد بود. همیلتون با قهرمانی امسال در فرمول یک شانس اول قهرمانی برای فصل بعد است. راننده بریتانیایی که به ششمین قهرمانی جهان رانندگان دست یافت می تواند در فصل بعد نیز خود را به شوماخر افسانه ای در...

فرمول یک ایرانفرناندو آلونسو معتقد است فقط لوئیس همیلتون می داند انتقال به فراری برای فصل ۲۰۲۱ تصمیم صحیحی است یا نه و می گوید این یک تصمیم شخصی خواهد بود.

همیلتون با قهرمانی امسال در فرمول یک شانس اول قهرمانی برای فصل بعد است. راننده بریتانیایی که به ششمین قهرمانی جهان رانندگان دست یافت می تواند در فصل بعد نیز خود را به شوماخر افسانه ای در تعداد قهرمانی جهان برسد. همیلتون پس از مدت ها به پیوستن به فراری بسیار نزدیک شده است.

آلونسو که سابقه حضور در تیم فراری را بدون قهرمانی دارد در مورد احتمال پیوستن همیلتون به فراری در مصاحبه با کانال4 گفت:

این سوال بسیار خوبی است. این یک تصمیم بسیار شخصی است که او باید بگیرد. او باید تمام گزینه های موجود را بررسی کند و بهترین گزینه را انتخاب کند. من فکر می کنم موضوع کاملا شخصی باشد.

آلونسو همچنین در جواب سوال خبرنگاران که از وی پرسیده شد که اگر جای همیلتون بود چه انتخابی داشت گفت:

من واقعا نمی دانم. مشخص است که بین لوئیس و مرسدس یک وفاداری خاص به خاطر دستاورد های این چند سال وجود دارد. همچنین مرسدس نیز باید مشخص کند که چه تصمیمی برای فصل ۲۰۲۱ خواهد گرفت.

آلونسو: فقط همیلتون می داند انتقال به فراری صحیح است یا نه!آلونسو: فقط همیلتون می داند انتقال به فراری صحیح است یا نه! فرناندو آلونسو و مایکل شوماخر

وقتی از آلونسو خواسته شد که با توجه به رقابتی که بین او و همیلتون و شوماخر وجود داشته کدام راننده را به عنوان راننده برتر مشخص می کند گفت:

کاری که همیلتون در حال حاضر در فرمول یک انجام می دهد فوق العاده است. این بسیار دشوار است که بخواهیم بین او و شوماخر یکی را انتخاب کنیم.

قهرمانی امسال برای او کمی متفاوت و دشوار بود. فراری قوی بود و در قسمت های از فصل نیز ردبول مدعی بود. این واقعا سخت است که بگوئیم او از شوماخر بهتر است اما می توانم بگویم او در همان سطح است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!