لیبرمن درخواست نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی را رد کرد


وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی درخواست نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی را رد کرده و گفت وضعیت کنونی این رژیم به تصمیم‌گیری در کنست نیاز دارد.

لیبرمن درخواست نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی را رد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز اسرائیل، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و رهبر حزب، اسرائیل بیتُنا درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و رهبر حزب لیکود برای تشکیل کابینه ائتلافی را رد کرد.

تایمز اسرائیل صحبت‌های لیبرمن در دیدار خصوصی با شهرداران و سران شوراهای شهر از حزب لیکود مبنی بر نیاز تل‌آویو به کابینه حداکثری و فراگیر را به عنوان جواب رد وی به درخواست نتانیاهو توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: لیبرمن: بازدارندگی اسرائیل در حال فرسایش است

مخالفت لیبرمن با اعطای مصونیت قضایی به نتانیاهو

محافظ شخصی نتانیاهو به خودش شلیک کرد!

لیبرمن در این نشست گفت: «اسرائیل با چالش دوگانه مواجه است، امنیتی و اقتصادی، و نمی‌تواند در چارچوب محدود یک کابینه اقلیت فعالیت کند زیرا اسرائیل را در تنگنای بحرانی قرار می‌دهد.»

بر این اساس، وی با تاکید بر لزوم تشکیل کابینه حداکثری و فراگیر، افزود: «می‌شود چالش‌های امنیتی و اقتصادی را برطرف کرد. [اما] وضعیت کنونی به تصمیم‌گیری حساس و اجماع عمومی در کنست نیاز دارد.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا