مازیار ناظمی: فتحی استعفا داده است/ افشاگری سامره درباره مدیرعامل بعدی استقلال


مازیار ناظمی: فتحی استعفا داده است/ افشاگری سامره درباره مدیرعامل بعدی استقلال
سرانجام استعفای امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تقدیم وزیر ورزش شد.

به گزارش مدال، با اعلام رسمی مازیار ناظمی مسئول روابط عمومی وزارت ورزش در برنامه فوتبال برتر، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرده است.

البته ناظمی به این مورد اشاره نکرد که این استعفا کتبی بوده است یا اینکه به صورت تلفنی به وزیر ورزش اعلام شده است.

افشاگری عجیب یک استقلالی درباره مدیرعامل بعدی استقلال!/ پیشنهاد عجیب فتحی به وزیر ورزش درباره استراماچونی

به گزارش جام نیـوز، بعد از جدایی شوکه کننده آندرا استراماچونی از تیم استقلال، موج اظهارات و انتقادات علیه مدیریت این باشگاه را شاهد هستیم.

در همین خصوص علی سامره پیشکسوت محبوب آبی‌ها در پستی اینستاگرامی نوشت: هر دم از این باغ بری می رسد ... این روزها و با اوج گرفتن استقلال هر روز شاهد اخباری هستیم که بیش از پیش خون هواداران استقلال را به جوش می آورد ، اینبار خبر رسید که آقای فتحی اینقدر نگران آینده استقلال است که به وزارت پیشنهاد داده خودش استعفا بدهد و به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه حکم بگیرد و آقای حسن کریمی مدیرعامل فعلی این شرکت نیز به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شود .سوال اینست که مگر استقلال میراث پدری شماست که حتما و حتما باید عین گوشت قربانی بین شما دست به دست گردد ؟ آقای فتحی شما اینقدر نگران آینده استقلال هستید که دنبال مدیرعامل جایگزین میگردید یا اینکه اتفاقاتی در باشگاه و در زمان مدیریت شما افتاده که بهتر است یکی از دوستان نزدیک خودتان سکان دار بعدی مدیریت باشد تا راحتر بتوانید عملکردتان را مخفی نمایید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان