وقتی وارد خانه اش شد، دخترم در حال بی حیایی با یک پسر بود / نگین و آن پسر زن بی نوا را کتک هم زدند


حوادث رکنا: شهلا پس از آنکه با صحنه بی حیایی دخترش با یک پسر در خانه خود مواجه شد بر سر آن ها فریاد زد اما با واکنش عجیب آن ها مواجه شد.

فیلم پربازدید از لحظه رفتار زشت و وحشیانه یک مرد با زن جوان در خیابان

به گزارش گروه آرشیو رکنا، شهلا، ۳۳ ساله پس از حضور در دادسرا در خصوص شکایت از مهران و دخترش گفت: خوشگذرانی های شبانه همسرم و ارتباطش با افراد فاسد باعث شد تا از او طلاق بگیرم. این در حالی بود که حضانت دخترم را از طریق قانونی گرفتم تا او را خوشبخت کنم.

وی ادامه داد: به همین خاطر هم هیچ وقت به ازدواج مجدد فکر نکردم و با فروش ارثیه پدری ام حدود ۴۰۰ میلیون تومان را در بانک سپرده گذاری کردم. با سودی که از بانک می گرفتم همه امکانات را برای دخترم فراهم کرده بودم هر چیزی که تقاضا می کرد برایش می خریدم اما دخترم از این شرایط سواستفاده کرد.

شهلا بیان کرد: او مقابل چشمان من و با گوشی گران قیمتی که برایش خریده ام به پسران غریبه زنگ می زند. در پارک با پسرها اسکیت بازی می کند و... یکبار که برای کاری از خانه خارج شده بودم پس از چند ساعت به خانه بازگشتم که با صحنه زشتی روبه رو شدم. در خانه دیدم که نگین، دخترم در آغوش پسری در حال انجام کارهای بی حیایی است، دیگر تاب نیاوردم و بر سر آن ها فریاد زدم، در همین هنگام دخترم و آن پسر که مهران نام داشت به سمت من هجوم آوردند، مهران بدون لباس به سمتم هجوم آورد و تا می توانستند مرا کتک زدند سپس به سمت مبل رفتند و پس از آنکه لباس های خود را به تن کردند از خانه خارج شدند.

بنابراین گزارش بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات این زن دستور احضار نگین و مهران را صادر کرد و این زن را برای اثبات ادعاهای خود به پزشکی قانونی معرفی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در