حرف آخر استراماچونی به مدیران استقلال!/ 110 هزار دلار بدهید و قراردادم را یکساله کنید تا برگردم


حرف آخر استراماچونی به مدیران استقلال!/ 110 هزار دلار بدهید و قراردادم را یکساله کنید تا برگردم
مدیران استقلال ظاهرا در آخرین مذاکرات خود با آندره آ استراماچونی به راه حل جدیدی رسیده اند که در آن امکان بازگشت این مربی ایتالیایی وجود دارد.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته بود که استراماچونی نه خودش در تمرین استقلال شرکت کرد و نه اجازه حضور دستیارانش را داد تا شرایط یک شب قبل از بازی با پیکان در هفته چهاردهم به حالت بحرانی در بیاید.

مدیران استقلال شب گذشته در جلسه با بازیکنان به آنها اطمینان دادند که استراماچونی به تمرینات برخواهند گشت اما اتفاق اصلی ساعت ۵:۳۰ صبح امروز رخ داد، جایی که این مربی ایتالیایی از کشور خارج شد تا بهت و حیرت در اردوی استقلال بیش از گذشته شود.

اما بعد از خروج استراماچونی از ایران مدیران استقلال و مدیران ارشد وزارت ورزش از طریق مناسبات سیاسی یک بار دیگر دست به کار شدند تا هرطور شده این مربی را به ایران برگردانند. گفته می شود مدیران استقلال بعد از ظهر امروز موفق شده اند وکیل ایتالیایی استراماچونی را پیدا کنند و در این تماس او شرط نهایی این مربی برای بازگشت به جمع آبی ها را اعلام کرده است.

وکیل استراماچونی به مدیران استقلال اعلام کرده است که در صورتی که تا فردا ۱۱۰ هزار دلار پول نقد به این سرمربی ایتالیایی در ترکیه تحویل داده شود و البته قرارداد سال دوم او فسخ شود این مربی حاضر است به ایران برگردد و برای بازی با شاهین بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برتر روی نیمکت آبی ها بنشیند.

موضوع فسخ قرارداد سال دوم استراماچونی خواسته ای است که سرمربی ایتالیایی استقلال بیش از یک ماه است که آن را به مسوولان باشگاه اعلام کرده است و البته مورد توافق اعضای هیئت مدیره نیست اما گفته می شود مدیران استقلال با توجه به اتفاق های رخ داده امروز حاضر شده اند زیر بار آن بروند.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال در گفت و گو با ورزش سه این خبر را تایید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی