مربی فولاد : در روز بدی که داشتیم بردن دور از انتظار بود


مربی فولاد با حضور در نشست خبری بعد از جدال پارس جنوبی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط این تیم و پیروزی مقابل حریف پرداخت. نوشته مربی فولاد : در روز بدی که داشتیم بردن دور از انتظار بود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مربی فولاد : در روز بدی که داشتیم بردن دور از انتظار بود

مهدی هاشمی نسب : کار سختی داشتیم و دست‌مان خالی بود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۷
مربی فولاد : در روز بدی که داشتیم بردن دور از انتظار بود

مربی فولاد با حضور در نشست خبری بعد از جدال پارس جنوبی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط این تیم و پیروزی مقابل حریف پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی هاشمی نسب ، ستاره سابق استقلال و پرسپولیس که طی فصول اخیر به عنوان عضو کادرفنی در کنار جواد نکونام حضور دارد، با توجه به کسالت سرمربی فولاد در نشست خبری حاضر شد و به تشریح این بازی و پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم پرداخت.

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت:

نکونام به خاطر سرماخوردگی نتوانست حضور پیدا کند. من هم خیلی راغب نیستم در نشست بیایم. متاسفانه ما حساب ویژه‌ای روی برخی از بازیکنان داشتیم تا جزو مهره‌هایی باشند که بتوانیم فولاد را به شرایطی برگردانیم که همه انتظار دارند. متاسفانه بی نظمی رواج داشت. بازیکنانی که می‌توانستند برای ما بهترین باشند نبودند، بازیکنان نیمکت نشین ما همه به جز یک نفر از آکادمی فوتبال فولاد بودند. ما با این بازیکنان با تیم‌های مدعی قهرمانی آسیا رقابت می‌کنیم. فوتبال کار راحتی نیست. با بازیکنان که از پایین به بالا آمدند نمی‌توانیم دنبال قهرمانی و سهمیه باشیم. ما با تمام وجود کار می‌کنیم.

مهدی هاشمی نسب عملکرد تیمش را در این بازی چندان باب میل کادرفنی ندانست و گفت:

در روز بدی که داشتیم بردن دور از انتظار بود. کار سختی داشتیم و دست‌مان خالی بود. از طرفی پارس جنوبی روی ما فشار می‌آورد. من از همه هواداران تشکر می‌کنم که پشت ما بودند و به بازیکنان دلگرمی دادند تا سه امتیاز را گرفته و شرایط‌مان را استحکام ببخشیم. جایگاه ما بیشتر از اینهاست که باید تلاش کنیم چون بذر می‌کاریم. بازیکنی هم نداریم که یک دفعه روال بازی را تغییر دهد. ایوب والی امروز بهترین بازیکن ما بود. نکونام هم با وجود برد از برخی بازیکنان گله داشت. وقتی ایوب والی با ۳۰ سال سن اینقدر خوب بازی می‌کند چرا بقیه اینطور نبودند؟باید جوانان درس بگیرند.

عضو کادرفنی فولاد درباره سینا مریدی و مشکل این بازیکن با باشگاه نیز اینطور توضیح داد:

ما به او فرصت دادیم، اختلافی بین او و باشگاه به وجود آمد که من وساطت کردم. اگر او ۶ ماه تمرین کند جزو بهترین‌ هافبک‌های ایران می‌شود اما وقتی خودش نمی‌خواهد و زمان صبحانه دیرتر از همه می‌آید نمی‌توان کاری کرد. ما بی‌نظمی را تحمل نمی‌کنیم چون خودم بی‌نظم بودم و ضرر کردم. من با این بازیکنان دوست هستم. می‌گویم چه اشتباهاتی کردم تا آنها دیگر تکرار نکنند. برای ما فولاد مهم است و همین روند را ادامه می‌دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر