فضای مجازی در پلدختر به صورت جدی رصد می‌شود


فضای مجازی در پلدختر به صورت جدی رصد می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس دادگستری پلدختر گفت: فضای مجازی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به جدی و کامل در این شهرستان رصد می‌شود.

به گزارش ایرنا، اکبر رشیدی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی مسئولان، فعالان فضای مجازی شهرستان پلدختر اظهار داشت: دستگاه قضا تا پایان انتخابات تمام اخبار مربوطه را رصد و به تمام حوزه های رای گیری نظارت می کند.

وی افزود: رسیدگی به تخلفات انتخاباتی باید به موقع و متناسب با زمان برخورد صورت گیرد و به بعد از انتخابات موکول نشود تا اثر گذار باشد.

رییس دادگستری پلدختر بیان کرد: برای همکاری در زمینه تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه قشر تحصیل کرده آگاه و پای کار خبرنگاران و اصحاب رسانه، مدیران، مسوولان، گروه ها و کانال های فعال در فضای مجازی می توانند موثر تر از دیگران باشند.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی شفاف و بدون تخلف با داشتن آگاهی کامل از مسایل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و علمی در جریان انتخابات بسیار حائز اهمیت است تا بتوان انتخاباتی سالم پرشور و با حضور حداکثری مردم در حوزه خود برگزار کرد که این امر نیازمند همکاری اقشار مختلف مردم است.

رشیدی یادآور شد: با توجه به حساسیت این برهه از زمان که دشمنان اسلام و انقلاب در کمین هستند تا از هر گونه اشتباه سوء استفاده کنند باید تمام سعی خود را در برگزاری انتخاباتی کم حاشیه و یا بدون حاشیه داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به این که اصحاب رسانه نقش مهم و تاثیر گذاری در تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و همچنین تبیین وظایف و جایگاه مجلس بر عهده دارند می توانند نظرات و موارد مورد نظر خود را در رابطه با مشکلات جامعه همراه با راهکارهای لازم به دستگاه قضایی شهرستان ارایه کنند که به طور قطع این موارد پیگیری می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت