صدرنشین‌های فوتبال به تساوی رضایت دادند


صدرنشین‌های فوتبال به تساوی رضایت دادند

مشهد- ایرنا- دیدار 2 تیم فوتبال شهرخودرو مشهد و سپاهان اصفهان روز دوشنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه مساوی یک به پایان رسید.

ساعت برگزاری این دیدار مانند چند بازی گذشته از ۱۷ به ۱۴ و ۳۰ دقیقه تغییر کرد تا ورزشگاه امام رضا (ع) نتواند شاهد حجم گسترده تماشاگران در ابتدای این دیدار باشد.
داوری این دیدار پرحاشیه بر عهده بیژن حیدری بود و محمد رضا منصوری، فرهاد مروجی، محمد علی ضیایی، امیر عرب قراقی و محمد رضا تارخ وی را یاری کردند.
این دو تیم مدعی صدرنشینی بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه هفتم بازیگر شماره ۶۰ تیم شهرخودرو با حرکت تماشایی دروازه سپاهان را مورد حمله قرار داد ولی نتوانست خوشحالی گل را به سکوهای هواداران برساند.
در دقیقه ۲۵ سپاهان به قصد بازگشایی دروازه شهرخودرو حرکت کرد ولی دفاع جانانه سید مهدی رحمتی نگذاشت دروازه گشوده شود.
در پنج دقیقه انتهای نیمه اول و ۲ دقیقه وقت اضافه بازی هر ۲ تیم دروازه‌های همدیگر را مورد حمله جدی قرار دادند که نتیجه‌ای برای نیمه اول این بازی در بر نداشت.
نیمه دوم این دیدار نیز هجومی آغاز شد و در دقیقه ۵۹ بازیگر شماره ۳۰ تیم سپاهان گئورگی ولسیانی توانست دروازه تیم شهرخودرو را بگشاید.
دقیقه ۶۴ بازی و نزدیک دروازه شهرخودرو صحنه مشکوک به خطا شکل گرفت ولی داور بازی به آن اعتقاد نداشت.
محمد محبی بازیگر شماره ۲۰ تیم سپاهان که در دقیقه ۵۳ اولین کارت زرد خود را گرفته بود، اخطار دوم را در دقیقه ۶۸ دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا سپاهان ۱۰ نفره بازی را ادامه دهد.
در دقیقه ۶۶ مهدی کیانی و در دقیقه ۷۲ ولادیمیر کومان از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.
در دقیقه ۸۸ این بازی یونس شاکری توانست توپ امین قاسمی نژاد را که از کرنر بر روی دروازه سپاهان زده شده به گل مساوی تبدیل کند.
در دقایق آخر بازی هر ۲ تیم سعی در کسب امتیاز داشتند و صحنه‌های خطرناکی را بر روی دروازه‌های هم به وجود آوردند. نیمه دوم این بازی چهار دقیقه وقت اضافه داشت.

در این دیدار شاگردان یحی گلمحمدی، سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد فرجی، فرشاد محمدی‌مهر، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، سروش رفیعی، امین قاسمی‌نژاد، یونس شاکری ،علی نبی‌زاده و کارلوس آلبرتو بودند که در دقیقه ۷۴ مرتضی خراسانی و سعید صادقی به جای نبی‌زاده و آلبرتو در زمین حضور یافتند.
همچنین تیم سپاهان اصفهان به سرمربیگری امیر قلعه‌نویی شامل سید پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، شایان مصلح، مهدی کیانی،محمد محبی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی، ولادیمیر کومان و امید نورافکن بودند که در دقیقه ۷۳ کومان با علی قربانی و در دقیقه ۹۰+۵ نورافکن با محمد کریمی تعویض شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج