بغض گلمحمدی و قهر قلعه‌نویی 


بغض گلمحمدی و قهر قلعه‌نویی 

مشهد- ایرنا- نشست خبری پس از بازی پر حاشیه تیم‌های فوتبال شهرخودرو مشهد و سپاهان اصفهان با حاشیه‌های دیگری از بغض گلمحمدی و ترک مصاحبه توسط قلعه‌نویی و بازگشت دوباره او به میان خبرنگاران همراه بود.

سرمربی تیم شهرخودرو روز دوشنبه در این نشست خبری گفت: تیم داوری پنالتی ما را ندید و به همین دلیل برای تیم داوری متاسف هستم و باید پاسخگو باشند که چرا حق ما از بین رفت، به همین دلیل ما شکایت خود را به کمیته داوران ارائه خواهیم داد.
یحیی گلمحمدی افزود: با اینکه بازی خوب و روانی انجام شد ولی نتوانستیم پیروز میدان باشیم و نتیجه مساوی را کسب کردیم و اتفاقاتی در مسیر بازی رخ داد که از دست ما خارج بود و پنالتی‌هایی که حق ما بود گرفته نشد.
وی ادامه داد: تماشاگران نتوانستند به خاطر برخی اتفاقات برد تیم را شاهد باشند و مسوولان شهری علاقه ندارند تیم شهرخودرو موفق‌تر عمل کند و باید برای حضور تماشاگر امکاناتی فراهم شود نه اینکه آنها رغبتی برای آمدن به استادیوم نداشته باشند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد مهندسی بازی‌ها گفت: شان داورها باید حفظ شود. قرار نیست به کسی توهین شود ولی از حق خود دفاع خواهیم کرد. متاسفم برای اینکه داور به صحنه‌ها نزدیک بود و این اشتباه نیست بلکه انتخاب است.

زمانی که سرمربی سپاهان برای شرکت در کنفرانس خبری آماده شروع صحبت بود مسوولان از حضور یکی از همراهان وی جلوگیری کردند و این اتفاق باعث درگیری لفظی شد و قلعه نویی از جای خود بلند شد و از اتاق کنفرانس بیرون رفت و پس از طی چند قدم دوباره به محل کنفرانس بازگشت.
این نشست همراه با حاشیه‌هایی در پاسخگویی قلعه نویی به خبرنگاران بود.
وی در پاسخ به خبرنگاری که در مورد اشتباهات داوری و تکرار اشتباهات به نفع تیم سپاهان سوال کرد گفت: این ها سوال بود؟ نفر بعدی سوالش را بپرسد زیرا شما سوالی مطرح نکردید.
یک خبرنگار دیگر در مورد ترکیب فنی تیم سپاهان و هزینه این تیم سوال کرد و قلعه نویی گفت: تیم شما خیلی بهتر بود ما حرفی برای گفتن نداشتیم. همین را می‌خواستید بگویید.
خبرنگار دیگری پرسید چرا توپ‌هایی که به دست بازیکنان سپاهان می‌خورد "هند" نمی‌شد. وی گفت: شما قاضی هستید و در حال قضاوت کردن، من چه بگویم؟
یک خبرنگار دیگر پرسید تماشاگران شعار می‌دادند "رییس مافیا کیه" به نظر شما دلیل انزجار طرفدارانِ فوتبال از امیر قلعه نویی چیست؟ او گفت: این شعار برای تیم‌ها نیست و برای من است و فکر می‌کنم آدم بدی هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟