استرا در مصاحبه با اسکای: مشکلات حل شود، همین فردا برمی‌گردم


استرا در مصاحبه با اسکای: مشکلات حل شود، همین فردا برمی‌گردم

تهران- ایرنا- جمله تامل برانگیز «آندره‌آ استراماچونی» در گفت‌وگوی تلفنی با اسکای اسپورت، کور سوی امیدی را در دل هواداران استقلال روشن کرد.

اسکای اسپورت مصاحبه را با این جمله آغاز کرد: ماجراجویی استراماچونی روی نیمکت تیم استقلال شب گذشته به پایان رسید.

اسکای اسپورت در ادامه به نقل از استراماچونی نوشت: به طور قطع پایان این شغل شگفت‌انگیز و جذاب بسیار تلخ بود. یک ماجراجویی متفاوت در دوران مربیگری در یک فوتبال جدید در قاره آسیا. متاسفانه این تصمیم بازتاب اتفاقاتی بود که هیچ ارتباطی با ورزش نداشت و تحت تاثیر عوامل سیاسی گرفته شد.

استرا در ادامه تاکید کرد: متاسف هستیم که تیم را رها کردیم چرا که صدرنشین بودیم. این رکوردی بود که ۶ سال گم شده بود. استقلال هوادارانی بسیار زیاد و فوق العاده‌ دارد و حتی حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز یک بخت بود. برای من، استقلال و ایران، فوتبال تازه‌ای بود و از اینکه هدایت باشگاهی با چنین هوادارانی را بر عهده داشتم، به خودم افتخار می‌کنم.

جمله پایانی استرا شاید برای آبی‌ها کور سوی امیدی باشد: مسلما زمانی که وکیل من قراردادم را تحت نظارت فیفا فسخ کرد، برخی افراد با ذهنی پلید مدعی شدند که این تصمیم به دلیل ابراز تمایل من برای قبول پیشنهادی از باشگاه‌های ایتالیایی بوده است. در حال حاضر هیچ پیشنهادی وجود ندارد، اگر مشکلات حل شود، همین فردا به نیمکت استقلال بر می‌گردم تا کاری را که تا اینجا انجام داده‌ایم، در حضور هواداران‌مان ادامه داده و به انجام برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی