استیلی: در اختیار گرفتن بازیکنان، بزرگترین دغدغه تیم امید است


استیلی: در اختیار گرفتن بازیکنان، بزرگترین دغدغه تیم امید است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به برگزاری آخرین و مهم‌ترین اردوهای تیم فوتبال امید تاکید کرد که در حال حاضر بزرگترین دغدغه این تیم، در اختیار داشتن بازیکنان از سوی باشگاه‌ها است.

حمید استیلی در نشست مشترک با روسای کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مهدی تاج از روز اول اعتماد بسیار خوبی به برنامه‌های تیم امید به ویژه در موضوع اعزام تیم امید در این رده سنی به بازی‌های جاکارتا کرد و اتفاق خوبی افتاد. بیش از ۱۸ ماه پیش این تیم با حمایت رییس فدراسیون شکل گرفت که فکر می‌کنم برای اولین بار بود. در این مدت هم بازی‌ها و برنامه‌های آماده‌سازی بسیار خوبی داشتیم که فدراسیون فوتبال از هر نظر حمایت کرد. ما از تمامی مقاطع فیفا دی استفاده کردیم و در این مدت اردو و بازی های بسیار خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: حالا و در این مقطع پایانی هم امیدواریم مشکل ما برای در اختیار گرفتن بازیکنان حل شود و بتوانیم اردوی خوبی با حضور تمامی نفرات داشته باشیم. بخشی از بازیکنان ما در باشگاه‌ها بازی می‌کنند که از این نظر مشکلی نداریم اما بازیکنانی که بازی نمی‌کنند نیاز به تمرینات ویژه‌ای دارند که در شرایط بازی قرار بگیرند.

استیلی با بیان اینکه مقطع و اردوی آخر بسیار مهم است، تصریح کرد: من با این تیم در حدود ۲ سال زندگی کردم و باید بگویم این بچه‌ها با تمام وجود می‌جنگند و از تمام توان خودشان استفاده می‌کنند. امیدواریم این مسائل هم حل شود و بتوانیم اردوهای پایانی را با حضور تمامی نفرات برگزار کنیم که در این زمینه به کمک و همکاری باشگاه‌ها نیاز داریم و واقعا این مساله نگرانی اصلی ماست.

استیلی همچنین در پایان گفت:خوشبختانه با همکاری فدراسیون سفر بسیار خوبی به کشور تایلند داشتیم و همه موضوعات و جزیی‌ترین موارد را در این سفر بررسی کردیم. حریفان ما هم برنامه‌ریزی و تدارکات خوبی دارند و همین حالا همه تیم‌ها در اردو هستند. امیدواریم در فرصت باقیمانده و در اردوی قطر همچنین اردویی که در تهران داریم با حضور تمامی نفرات برنامه‌های مورد نظر خودمان را اجرا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر