دومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه


دومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه

دومین نشست کمیته همکاریهای رسانه ای ایران و روسیه به میزبانی وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه در روزهای 18 و 19 آذر ماه بر گزار می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، دومین نشست کمیته همکاریهای رسانه ای ایران و روسیه در روزهای 18 و 19 آذر ماه به میزبانی وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه و به ریاست آلکسی وولین معاون وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه و محمد خدادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در شهر مسکو برگزار می گردد.

خاطرنشان می شود که در این نشست، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و همچنین رسانه های منتخب ایران و روسیه حضور دارند.


در این دور از گفتگوها زمینه های همکاری و هم افزایی در حوزه رسانه بین دو کشور در راستای تقویت مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و پیگیری توافقات و تفاهمات اولین دور گفتگوها که سال گذشته در تهران برگزار شد، توسط نمایندگان رسانه های دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بازدید از مراکز رسانه ای و آشنایی با تجربیات روسیه در این زمینه و گفتگو با اندیشمندان و صاحبنظران روسیه و همچنین شرکت در همایش ایرانشناسان روس از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سفر هیات رسانه ای ایران به مسکو می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان