قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد به 185 هزار تومان کاهش یافت


قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد به 185 هزار تومان کاهش یافت

در حالی که در روزهای اخیر شاهد افزایش آلاینده های زیست محیطی در آسمان کلانشهر مشهد هستیم و همچنین با توجه به افزایش برودت هوا، میزان استقبال از سفر هوایی تهران-مشهد کاهش یافته که این کاهش مسافرت ها به کاهش قیمت بلیت پرواز تهران - مشهد تا 190 هزار تومان در روزهای اخیر شده است.  پرواز تهران - مشهد فردا 17 آذر ساعت 18:30 با رقم 190 هزار تومان عرضه...

قیمت بلیت پرواز تهران - مشهد به دلیل کاهش میزان استقبال از سفرهای هوایی ناشی از افزایش برودت هوا و غلظت آلاینده ها در مشهد، به زیر ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

در حالی که در روزهای اخیر شاهد افزایش آلاینده های زیست محیطی در آسمان کلانشهر مشهد هستیم و همچنین با توجه به افزایش برودت هوا، میزان استقبال از سفر هوایی تهران-مشهد کاهش یافته که این کاهش مسافرت ها به کاهش قیمت بلیت پرواز تهران - مشهد تا ۱۹۰ هزار تومان در روزهای اخیر شده است.

پرواز تهران - مشهد فردا ۱۷ آذر ساعت ۱۸:۳۰ با رقم ۱۹۰ هزار تومان عرضه شده است و ساعت ۱۰:۳۰ تهران مشهد ۱۷ آذر با قیمت ۱۹۲ هزار و ۲۰۰ تومان قابل خریداری است.

پرواز ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه ۱۷ آذر ، ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ تومان در حال فروش به مسافران بوده و ۱۱:۳۰ برای فردا نیز ۲۱۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است.

همچنین پرواز ۱۲:۱۵ تهران مشهد در ۱۷ آذر ۱۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شده و پرواز ۱۴:۰۰ تهران -مشهد در روز یکشنبه ۱۷ آذر با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

تهران-کیش؛ محدوده ۲۰۰ هزار تومانی

همچنین قیمت بلیط پروازهای تهران-کیش برای هفته جاری نیز علی رغم آنکه زمان سفر به جزایر جنوبی در نیمه دوم سال است، به شدت کاهش یافته است؛ به عنوان مثال بلیت پرواز تهران-کیش ۱۷ آذر ساعت ۶:۱۵ به قیمت ۲۰۷ هزار تومان عرضه شده است.

پرواز ۶:۲۰ روز ۱۷ آذر تهران-کیش ۲۳۲ هزار تومان و بلیت پرواز ۶:۳۵ دقیقه برای همین مسیر در روز ۱۷ آذر ۲۳۶ هزار و ۵۱۰ تومان به فروش می رسد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس