نامجومطلق: تحت هر شرایطی باید استراماچونی را بازگرداند


نامجومطلق: تحت هر شرایطی باید استراماچونی را بازگرداند

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیران استقلال باید تحت هر شرایطی آندره‌آ استراماچونی را بازگردانند چرا که رفتن او عواقب سنگینی در پی خواهد داشت.

مجید نامجو مطلق روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط استقلال و جدایی آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی از این تیم اظهار داشت: شرایط استقلال به هیچ‌وجه خوب نیست. استراماچونی روی استقلال کار کرد و با تمام کاستی‌ها به یک تیم خوب، منضبط و قدرتمند تبدیل کرد. هضم این شرایط برای هواداران خیلی سخت است که با کم کاری مدیران باشگاه چنین مربی‌ای را از دست بدهند.

وی افزود: استراماچونی علاوه بر اینکه در استقلال تاثیرگذار بود، سبک جدیدی را وارد فوتبال ایران کرد و از دید من با رفتن او نه تنها استقلال بلکه مجموعه فوتبال ایران متضرر می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: مسوولان باشگاه به این مساله فکر کنند که بعد از مدت‌ها تیم به صدر جدول رسیده ولی به جای ثبات برای تیم مشکل جدید به وجود می‌آید. امیدوارم این مشکل حل شود و به هر نحوی شده استراماچونی را بازگردانند. مهم‌ترین مساله در حال حاضر رضایت هواداران است. آنهایی که پس از صبر زیاد تازه از شرایط راضی بودند دوباره باید دچار استرس شوند.

وی در مورد مقصر این شرایط اضافه کرد:‌ مسوولان استقلال کم کاری کردند. البته تحریم‌های سنگین در این شرایط بی‌تاثیر نبود اما این همه مربی خارجی در ایران کار می‌کنند. مدیران باید این شرایط را پیش بینی می‌کردند.

نامجومطلق در مورد اینکه هواداران خواهان استعفای مدیران باشگاه شده‌اند، اضافه کرد: من کاری با رفتن یا ماندن مدیران ندارم. آنها باید به نحوی کار می‌کردند که این اتفاقات رخ ندهد. من در ریز مسائل نیستم که چه اتفاقاتی در بخش مدیریت رخ داده و مقصر چه کسی است اما در مجموع حق هواداران نیست که دوباره نگران تیم شوند.

وی در مورد انتخاب جایگزین استراماچونی نیز اضافه کرد:‌ از دید من مدیران به هیچ وجه نباید روی گزینه دیگری کار کنند و باید تحت هر شرایطی استراماچونی را بازگردانند. هواداران و بازیکنان با این مربی موفقیت را تجربه کرده بودند و الان به هیچ وجه نباید به سراغ گزینه دیگری رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...