حضور همراه اول در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»


حضور همراه اول در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»

تهران- ایرنا- سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با حضور همراه اول در بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی آن امروز صبح آغاز بکار کرد.

سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردار تهران و رییس شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شد.
اپراتور اول با هدف ارایه طرح‌ها و پروژه‌های هوشمندسازی و گسترش ارتباطات تجاری با سازمان‌های مرتبط در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور داشته و پذیرای بازدیدکنندگان است.
همچنین در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی در فضایی بیش از ۱۵۰۰ متر مربع، با حضور شرکت‌های بزرگ تخصصی و سازمان‌هایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، برگزار خواهد شد.

رویکرد شهر هوشمند، صرفاً به معنای به خدمت گرفتن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) شهری نیست، بلکه در این رویداد که برای سه سال متوالی است برگزار می‌شود، شش بعد اقتصاد هوشمند، جابجایی هوشمند، محیط هوشمند، زیرساخت هوشمند، حکمروایی هوشمند و زندگی هوشمند به صورت همزمان مورد توجه قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما