عراقچی: به درخواست سلطانی‌فر برای حل مشکل استراماچونی دست بکار شدیم/استعفای استراماچونی، استیضاح وزیر ورزش در مجلس را کلید زد


معاون سیاسی ظریف گفت: با وساطت سفیر ایتالیا در تهران در تلاشیم استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد، تحریم های ظالمانه مهم‌ترین مشکل ما برای رساندن مطالبات مالی او به حساب‌هایش در خارج بود که امیدوارم بزودی او را مجددا در سمت سرمربیگری استقلال ببینیم. از طرفی حسین‌زاده یادآور شد: محور دوم این استیضاح سوء‌مدیریت و اتلاف منابع مالی در...

به گزارش سایت طلا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دکتر عباس عراقچی گفت: به نظرم استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت های ایران در ایتالیا و آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه ایشان یه حسابش خواهد رفت.

وی با ابراز امیدواری به حل مشکل استراماچونی سرمربی ایتالیای باشگاه استقلال تهران گفت : به درخواست سلطانی فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال تهران دست بکار شدیم و با مذاکرات متعددی که خود من با سفیر ایتالیا در تهران و همینطور سفیر خودمان در کشور ایتالیا داشتیم در تلاشیم با وساطت آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد.

عراقچی: به درخواست سلطانی‌فر برای حل مشکل استراماچونی دست بکار شدیم/استعفای استراماچونی، استیضاح وزیر ورزش در مجلس را کلید زد

عراقچی افزود: به نظرم استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه ایشان به حسابش خواهد رفت و برداشت من این است ایشان نگران پرداخت های خود بود.

وی تاکید کرد: اخبار برخی رسانه ها مبنی بر ترک کشور بواسطه مسائل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته است خواستار حل مشکلات پرداخت های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.

معاون سیاسی وزارت خارجه در پایان گفت: البته خود استراماچونی می داند مشکلات پرداخت در حقوق ایشان ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکاست و قطعا با علم به این موضوع با باشگاه استقلال تهران قرار داد بسته است و امیدوارم با تلاش های سفیر ایتالیا در تهران بزودی او را مجددا در سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران ببینم.

عراقچی: به درخواست سلطانی‌فر برای حل مشکل استراماچونی دست بکار شدیم/استعفای استراماچونی، استیضاح وزیر ورزش در مجلس را کلید زد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از درخواست ۳۰ نماینده برای استیضاح وزیر ورزش به دلیل اتلاف منابع مالی در تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین تیم باشگاهی استقلال خبر داد.

عبدالکریم حسین‌زاده اظهار کرد: به اتفاق ۳۰ نفر از همکاران نماینده استیضاح آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان را در اجرای اصل ۸۹ قانون اساسی و براساس ماده ۲۲۸ آیین‌نامه داخلی مجلس تنظیم کردیم.

وی ادامه داد: سوء‌مدیریت منجر به اتلاف گسترده منابع مالی کشور و ضربه به اعتبار بین‌المللی در اداره تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله دلایل این استیضاح است، چرا که قرارداد سه میلیون یورویی ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و فسخ یک طرفه قرارداد از سوی او اسباب زیرسوال رفتن ورزش کشورمان شد.

حسین‌زاده یادآور شد: محور دوم این استیضاح سوء‌مدیریت و اتلاف منابع مالی در اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و با توجه به این‌که وزیر ورزش رییس مجمع عمومی هر دو باشگاه است در صورت عدم ساماندهی باشگاه استقلال، روند سوءمدیریت در این باشگاه متوقف نخواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابسامانی شدید در تیم فوتبال استقلال و کنار رفتن استراماچونی آن را ناشی از سوء‌مدیریت هیات مدیره و مدیرعامل استقلال عنوان کرد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما شاهد این هستیم که کی‌روش با آن وضعیت از سرمربی‌گری تیم فوتبال کشورمان کنار می‌رود و ویلموتس با آن مبلغ قرارداد سرمربی می‌شود اگر ما در شرایط بد مالی قرار داریم چرا مربیان داخلی در این سمت‌ها قرار نمی‌گیرند.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

قیمت دلار رکورد شکست/ یور ۱۴.۸۵۰ تومان/نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۸ آذر | 0.9 هزار اعلام سورپرایز وزیر ارتباطات در روز پنجشنبه | 1.3 هزار تحلیل و پیش بینی آینده قیمت سکه امامی در این هفته | 4.9 هزار تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا جهانی/اخبار مهم | 4.3 هزار نوسان قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد/ چانگان ۲۰۲میلیون تومان شد | 1.6 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا