هشدار فرانک لمپارد به بازیکنان چلسی


هشدار فرانک لمپارد به بازیکنان چلسی

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که با وجود شکست های اخیر این تیم نا امید نشده است. نوشته هشدار فرانک لمپارد به بازیکنان چلسی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار فرانک لمپارد به بازیکنان چلسی

لمپارد: شکست‌ها به معنای پایان دنیا نیستند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۸
هشدار فرانک لمپارد به بازیکنان چلسی

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که با وجود شکست های اخیر این تیم نا امید نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی طی هفته های اخیر روند پر نوسانی را پشت سر گذاشته است. شاگردان فرانک لمپارد در بازی ابتدای هفته خود با نتیجه ۳-۱ شکست خوردند تا جایگاه چهارمی آن ها نیز به خطر بیفتد. چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نیز اوضاع پیچیده ای دارد و صعودش به مرحله بعد در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. فرانک لمپارد اما معتقد است که شکست های اخیر چلسی به معنای پایان دنیا نیست. او در این باره گفت:

“بازیکنان چلسی باید نتایج ضعیف را قبول کنند. من به بازیکنانم به خاطر جوان بودنشان فرصت خواهم داد چرا که می دانم آن ها احمق نیستند. بازیکنانم از وجود دیدارهای فیزیکی همچون بازی با اورتون آگاه هستند. ما در این بازی توپ های زیادی را از دادیم که آن توپ ها منجر به موقعیت های اورتون شد. با این وجود باید با این اتفاقات کنار بیاییم.”

لمپارد در ادامه گفت:

“شکست مقابل اورتون پایان دنیا نیست. چلسی باید از بازی هایی نظیر اورتون و وست هم درس بگیرد. یک هفته پیروز می شویم و هفته دیگر شکست می خوریم و بعد از آن دوباره پیروز می شویم. به نظر من تیم ثبات خود را از دست داده و همین موضوع ما را از هدفمان دور می کند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها