واکنش فرانچسکو توتی به شرایط آاس رم


فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم از شرایط فعلی این تیم ابراز رضایت کرد. نوشته واکنش فرانچسکو توتی به شرایط آاس رم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش فرانچسکو توتی به شرایط آاس رم

فرانچسکو توتی: من فقط بخشی از رم هستم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۵
واکنش فرانچسکو توتی به شرایط آاس رم

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم از شرایط فعلی این تیم ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانچسکو توتی خیلی زود و بعد از خداحافظی از عرصه فوتبال به کادر مدیریتی این تیم اضافه شد، اما فصل قبل و بعد از بروز برخی مشکلات با مدیریت باشگاه، این اسطوره محبوب تصمیم به جدایی از جالوروسی گرفت و حالا فرانچسکو توتی در مورد این اتفاقات و البته رد پیشنهاد تیم های بزرگ در گذشته صحبت کرده است.

فرانچسکو توتی گفت:

“من در حال حاضر از شرایط رم خوشحال هستم و معتقدم فونسکا فهمیده که بودن در رم به چه معناست. او انرژی مثبتی را به تیمی منتقل کرده که در ابتدا دچار مشکل شده بود. ما فکر می کنیم و امیدواریم که این یک گام مثبت باشد، زیرا رم باید در بین باشگاه های برتر اروپا قرار گیرد.

رد کردن پیشنهاد رئال مادرید و میلان در گذشته؟ پوشیدن پیراهن تنها یک تیم تصمیمی قلبی برای من بود. مسئولیت من به عنوان یک رمی و یک بازیکن رم دو برابر بود و این بهترین پیروزی برای من است. رم برای من بالاتر از همه چیز و همه کس بود و من به آنچه انجام داده ام، افتخار کرده و همیشه سر بلند قدم می زنم.

من نمی خواهم اتفاقات سال گذشته را زنده کنم. من در رم قربانی شدم. اما در همان شرایط هم رم اولویت اول بود و من می خواستم این تیم روی پاهای خود بایستد، زیرا رم رم است و توتی بخشی از آن تیم رم بود.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت