تمجید جالب رونالدینیو از گواردیولا


تمجید جالب رونالدینیو از گواردیولا

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است منچسترسیتی می تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. نوشته تمجید جالب رونالدینیو از گواردیولا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید جالب رونالدینیو از گواردیولا

رونالدینیو: گواردیولا می تواند فاتح لیگ قهرمانان شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۸
تمجید جالب رونالدینیو از گواردیولا

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است منچسترسیتی می تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی در سال های اخیر و از زمان ورود پپ گواردیولا حتی در رسیدن به مرحله نیمه نهایی نیز ناکام بوده و به نظر می رسد امسال که آنها تقریبا شانسی برای فتح لیگ برتر ندارند، همه تمرکز گواردیولا روی موفقیت در این رقابت ها باشد. رونالدینیو که در بدو ورود گواردیولا به رختکن بارسلونا از این تیم جدا شد، معتقد است امسال سیتی می تواند مدعی فتح لیگ قهرمانان لقب گیرد.

رونالدینیو در این رابطه به خبرگزاری رویترز گفت:

“لیگ قهرمانان رقابت هایی بسیار دشوار است، اما پپ گواردیولا نیز مربی بسیار خوبی بوده و تیم بزرگی در اختیار دارد و آنها می توانند تا هر مقطعی از این رقابت ها صعود کنند.

من بازی های این فصل منچسنرسیتی را به طور کامل تماشا نکرده ام، اما معمولا خلاصه بازی ها را از اینترنت می بینم و آنچه تا به حال از سیتی دیده ام نشان می دهد این تیم مثل همیشه قدرت زیادی دارد و می تواند امسال در لیگ قهرمانان به موفقیت دست یابد.

فوتبال ممکن است از زمان من تغییر کرده باشد اما هنوز هم بازی های زیبایی انجام می شود. سبک بازی یک تیم چه بر اساس تاکتیک های تیمی و چه بر اساس توانایی های فردی باشد، می تواند تماشایی باشد و این انتخاب به مربیان بستگی دارد و هر سبک نیز متفاوت است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن