دانشگاه تهران میزبان شب شعر طنز «در حلقه رندان» می‌شود


دانشگاه تهران میزبان شب شعر طنز «در حلقه رندان» می‌شود

یکصد و پنجاه و هشتمین نوبت از شب شعر طنز «در حلقه رندان» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. به گزارش شیرین طنز ، به نقل... ادامه مطلب... نوشته دانشگاه تهران میزبان شب شعر طنز «در حلقه رندان» می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

یکصد و پنجاه و هشتمین نوبت از شب شعر طنز «در حلقه رندان» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرگزاری مهر، یکصد و پنجاه و هشتمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» روز یکشنبه ۲۴ آذر در دانشکده ادبیات فارسی دانشگاه تهران برگزار می شود.

این شب شعر که از ساعت ۱۶ در تالار فردوسی این دانشکده در جریان خواهد بود، به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر، دفتر طنز حوزه هنری، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه تهران برگزار می شود. شرکت در این برنامه برای عموم علاقه مندان و دانشجویان آزاد و رایگان است.

«در حلقه رندان» عنوان یکی از محافل ثابت و ماهانه حوزه هنری است که به همت زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد بنیان گذاشته شده است و جمعی از شاعران و طنزپردازان را در یکشنبه های پایانی هر ماه با جدیدترین یا شناخته شده ترین سروده هایشان گردهم می آورد.

این برنامه در آذر ماه جاری به دلیل همزمانی با اولین سالگرد درگذشت مرحوم زرویی نصرآباد (۱۰ آذر) و روز دانشجو (۱۶ آذر) در فضایی دانشگاهی برگزار می‌شود.

حمید نورشمسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403