رتبه نخست بخش طنز دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان


رتبه نخست بخش طنز دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان

نویسنده قزوینی در بخش طنز دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان خوش درخشید. به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرنگار مهر؛ مرتضی رویتوند در... ادامه مطلب... نوشته رتبه نخست بخش طنز دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

نویسنده قزوینی در بخش طنز دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان خوش درخشید.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرنگار مهر؛ مرتضی رویتوند در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان رتبه نخست بخش طنز مکتوب را از آن خود کرد.

این نویسنده قزوینی متولد ۱۳۶۲ و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی است و داستان کوتاه، داستانک، یادداشت اجتماعی و طنز می‌نویسد.

رویتوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این جشنواره نیز در بخش طنز شرکت کرده و موضوع مطالبم اجتماعی بود که در نهایت توانستم رتبه نخست را در این بخش کسب کنم.

وی افزود: پیش از این نیز در جشنواره‌های ملی و استانی در حوزه ادبیات و رسانه برگزیده شده بود که جشنواره سراسری مطبوعات و جشنواره طنز عبید از جمله آنهاست.

این نویسنده قزوینی که تاکنون دو کتاب «بی‌حوصلگی» و «صندلی ۷۵۵» را منتشر کرده است، با اشاره به مشکلات انتشار کتاب گفت: گرانی کاغذ، مشکل در بازاریابی و توزیع و نیز نبود روال مشخص در انتشارات برای تایید یا رد کتابها از سوی ناشران از مهمترین مشکلات نویسندگان است.

در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان که اختتامیه آن هفته جاری در اصفهان برگزار شد، ۶۳۵ اثر در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، طنز مکتوب، مقاله، کاریکاتور، پوستر، فیلم و کلیپ و… به وسیله شرکت‌کنندگانی از ۲۴ استان به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت ۵۹ اثر برگزیده شد.

افزایش مشارکت موثر و سازنده در تعالی افراد دارای معلولیت و فرهنگ‌سازی جامعه در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب مطبوعات و معلولان از اهداف این جشنواره عنوان شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند