گشایش درهای مساجد اوهایوی آمریکا به روی غیرمسلمانان


گشایش درهای  مساجد اوهایوی آمریکا به روی غیرمسلمانان

مساجد در سراسر ایالت «اوهایو» در ‌آمریکا درهای خود را برای تحکیم روابط در جامعه و دعوت غیرمسلمانان به یادگیری تاریخ اسلام به روی این افراد باز کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «wdtn»، مساجد ایالت اوهایوی آمریکا در راستای آشنایی غیر مسلمانان با اسلام، درهای خود را به روی همه افراد جامعه باز کردند.

هدف از برگزاری این مراسم تشویق به تحکیم روابط میان قشرها و گروه های مختلف در جامعه و دعوت مردم به یادگیری تاریخ اسلام است.

این دومین سال است که درهای مساجد در سراسر ایالت اوهایو به روی غیرمسلمانان باز می شود.

به گفته برگزارکنندگان این مراسم، امسال تعداد بیشتری از افراد برای آشنایی با اسلام و مسلمانان در مساجد اوهایو حضور پیدا کردند.

آنها تاکید کردند: هدف اصلی از برگزاری چنین برنامه ای، زدودن تصورات درباره اسلام و مسلمانان از افکار عمومی نه تنها در این ایالت و منطقه بلکه در سراسر آمریکا است.

از مهم ترین اهداف باز کردن درهای مساجد به روی غیرمسلمانان، این است که آنها فهم و درک بهتری از آموزه های دین اسلام داشته باشند و با مسلمانان و ارزش های آنها آشنایی بیشتری پیدا کنند.

در سال های اخیر، احساسات ضداسلامی به ویژه در میان جوانان در آمریکا افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل مساجد می کوشند تا با معرفی اسلام حقیقی به غیر مسلمانان با این روند مقابله کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس