فعالیت 11 مرکز نوآوری در مراکز علمی-کاربردی البرز


فعالیت 11 مرکز نوآوری در مراکز علمی-کاربردی البرز

رئیس دانشگاه علمی-کاربردی البرز گفت: در حال حاضر 11 مرکز نوآوری در سطح مراکز دانشگاهی علمی کاربردی استان البرز فعال است.

پیمان دانش کار آراسته امروز دوشنبه ۱۸ آذر در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در نمایشگاه هفته پژوهش استان ۲۶ غرفه برای نمایش دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری و هچنین دستاوردهای تجاری سازی شده خود در اختیار داریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از میان ۶۰۰ دستاورد دانشجویان ۲۷ مرکز علمی کاربردی البرز، بالغ بر ۳۶۲ مورد در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز به نمایش گذاشته شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: هر کدام از دستاوردهای ارائه شده از سوی مراکز دانشگاهی ما به یقین پاسخگوی نیازی از جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به تعداد مراکز نواوری البرز گفت: در حال حاضر ۱۱ مرکز نوآوری در سطح مراکز دانشگاهی علمی کاربردی استان البرز فعال است.

دانش کار آراسته در ادامه دانشگاه علمی -کاربردی را دانشگاهی کارآفرین برشمرد و افزود: در واقع این دانشگاه بین دانشگاه های نسل ۳ و ۴ کار می کند و تلاش دارد نگاه کلان به تحصیلات تکمیلی را از سمت مدرک گرایی به سوی مهارت آموزی سوق دهد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گفت: ایده های تجاری سازی شده از سوی مراکز دانشگاهی علمی کاربردی البرز که در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان ارائه شده مشتمل بر مواردی از جمله صنایع دستی، صنایع غذایی و یا صنایع خودرو است، امسال در این زمینه ارائه تجهیزات آزمایشگاهی را نیز داریم که نشان از رشد استاندارد تولیدات ما در این بخش است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا