انصاری‌فرد: انتخاب گل خلیل‌زاده نشانه همبستگی خانواده پرسپولیس بود


انصاری‌فرد: انتخاب گل خلیل‌زاده نشانه همبستگی خانواده پرسپولیس بود

تهران- ایرنا- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و اعضای این تیم انتخاب گل شجاع خلیل‌زاده به عنوان گل فصل لیگ قهرمانان آسیا را به این بازیکن تبریک گفته و انتخاب این گل را نشانه همبستگی خانواده پرسپولیس دانستند.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از جدال با گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر صبح امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.

بازیکنان پس از گرم کردن و تمرین هوازی، به فوتبال هدفمند پرداختند و بخش پایانی تمرین هم مرور برنامه‌های تاکتیکی اختصاص یافت.

همچنین مدیریت باشگاه پرسپولیس و اعضای این تیم، انتخاب گل شجاع خلیل‌زاده به عنوان گل فصل لیگ قهرمانان آسیا را به این بازیکن تبریک گفتند.

محمدحسن انصاری‌فرد با اشاره به این موضوع گفت: این گل ماحصل زحمات همه تیم و درخشش این بازیکن توانمند است که متاسفانه به حق خود در تیم ملی نرسیده. از هواداران، رسانه‌ها و پیشکسوتان و همه آنهایی که رای دادند و مشارکت کردند تقدیر می‌کنم. این اتفاق نشانه همبستگی و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس است و باید به همه پرسپولیسی‌ها تبریک گفت. گل خلیل‌زاده در حقیقت شایسته انتخاب به عنوان بهترین و زیباترین گل بود و حیف که بیرانوند به حق مسلم خود در این دو سال نرسید.

افشین پیروانی و سیدجلال حسینی هم به نمایندگی از اعضای تیم به شجاع خلیل زاده تبریک گفته و از مشارکت هواداران و همه آنهایی که رای دادند و مشارکت‌شان منجر به تحقق این اتفاق شد تقدیر کردند. کالدورن هم به شاگرد خود این انتخاب را تبریک گفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید