«بارتومئو» درهای نیوکمپ را به روی «گواردیولا» باز کرد


«بارتومئو» درهای نیوکمپ را به روی «گواردیولا» باز کرد

تهران- ایرنا- رییس باشگاه بارسلونا مدعی شد که درهای نیوکمپ همیشه به روی «پپ گواردیولا» باز است تا شایعات بازگشت مردی که دورانی طلایی را در اسپانیا سپری کرد، تشدید شود.

سرمربی کنونی باشگاه منچسترسیتی از آکادمی مشهور و تحسین‌برانگیز لاماسیا ظهور کرد و در دوران فوتبالی به ستاره ای برجسته در نیوکمپ بدل شد.

او پس از دوران بازی برای کسب تجربه در عرصه سرمربیگری به نیوکمپ بازگشت و در ادامه هدایت آبی اناری‌ها را عهده‌دار شد و عصر طلایی و مملو از جام و افتخار را در کنار «لیونل مسی» و دوستان و با استفاده از سبک معروف «تیکی تاکا» تجربه کرد.

سران باشگاه بارسلونا پیش‌تر در پاسخ به پرسشی در خصوص بازگشت گواردیولا به نیمکت کاتالان‌ها، پاسخی دو پهلو و رمزآلود داده بودند و حالا «جوزپ ماریا بارتومئو» با تاکید بر همان موضع گفت: این موضوع به من بستگی ندارد. این پپ بود که تصمیم به رفتن گرفت اما درهای نیوکمپ همیشه به روی او باز است.

انتطار نمی‌رود در انتقالات ژانویه در تیم تحت هدایت «ارنستو والورده» تغییری ایجاد شود اما گمانه زنی‌هایی مبنی بر جدایی «ایوان راکیتیچ» و «آرتورو ویدال» شنیده می‌شود.

بارتومئو در این باره تاکید کرد: در ژانویه انتظار تغییر و تحولات زیادی نداریم. تیم متعادلی داریم، نیازی به ورودی جدید نیست اما شرایط از دست دادن بازیکن را هم نداریم.

رییس بارسا در رابطه با شایعات اقدام باشگاه برای جذب «لائوتارو مارتینز» مهاجم آرژانتینی، نیز تصریح کرد: در این پرسش شیطنت وجود دارد! تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که اینترمیلان خیلی خوب بازی می‌کند و او تنها بازیکنی نیست که نظر مرا جلب کرده و این جلب توجه اتفاقی هم نیست زیرا آنان در حال حاضر صدرنشین سری‌آ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403