قصد بارداری با بیماری


قصد بارداری با بیماری

راهنمای جدید نی نی بان با عنوان قصد بارداری با بیماری درباره مشکلاتی است که برخی خانمها هنگامی که تصمیم به بارداری میگیرند، با آن دست به گریبان میشوند.

گروه ترجمه نی نی بان: راهنمای جدید نی نی بان با عنوان قصد بارداری با بیماری درباره مشکلاتی است که برخی خانمها هنگامی که تصمیم به بارداری میگیرند، با آن دست به گریبان میشوند. بسیاری از خانمها زمانی که تصمیم به بارداری میگیرند با یک یا چند بیماری زمینه ای درگیر هستند و نمیدانند این بیماریها تا چه اندازه میتوانند خودشان یا جنینشان را به خطر بیندازند. به همین دلیل نی نی بان تلاش کرده پرونده کاملی در این مورد ارائه کند.
قصد بارداری با بیماری
ممکن است خانمی دچار بیماری قلبی، دیابت، فشار خون و ... شود. هرکدام از این بیماریها نیاز به مراقبت و توجه دائم و مستمر دارد و شاید لازم باشد تا پایان عمر داروهایی مصرف شود. از آنجا که مصرف دارو در زمان بارداری یکی از حساسیت برانگیزترین موضوعات است، بسیاری از مادران فکر میکنند با وجود این باید قید مادر شدن را بزنند در حالی که هرکدام از مشکلات مطرح شده راه حلهای مخصوص خود را دارد که با اطلاع و آگاهی از آنها میتوان زایمان ایمنی داشت.
این راهنما مطالب بسیار مفیدی را درباره قصد بارداری با وجود برخی بیماریها را ارائه می‌کند.
برای مطالعه خلاصه مطالب قصد بارداری با بیماری می‌توانید به این صفحه مراجعه و برای دیدن مطالب کامل روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است