شیائومی پتنتی از یک گوشی با دوربین درون صفحه را به نام خود ثبت کرد


شیائومی پتنتی از یک گوشی با دوربین درون صفحه را به نام خود ثبت کرد

شرکت شیائومی پتنتی را منتشر کرده که یک گوشی هوشمند با دوربین درون صفحه را به تصویر می‌کشد. برخی بر این باورند که این پتنت٬ مربوط به گوشی شیائومی می میکس 4 است. مدتیست شایعاتی مربوط به گوشی پرچمدار شیائومی می میکس 4 شنیده می‌شود. زمانی که ما انتظار رونمایی از این محصول را داشتیم٬... نوشته شیائومی پتنتی از یک گوشی با دوربین درون صفحه را به نام...

شرکت شیائومی پتنتی را منتشر کرده که یک گوشی هوشمند با دوربین درون صفحه را به تصویر می‌کشد. برخی بر این باورند که این پتنت٬ مربوط به گوشی شیائومی می میکس 4 است.

مدتیست شایعاتی مربوط به گوشی پرچمدار شیائومی می میکس 4 شنیده می‌شود. زمانی که ما انتظار رونمایی از این محصول را داشتیم٬ در عوض شیائومی از یک گوشی مفهومی به نام می میکس آلفا پرده برداشت. با این حال همچنان انتشار شایعات مربوط به چهارمین نسل گوشی می میکس به قوت خود باقیست.

بردن گوشی‌ساز چینی به تازگی پتنتی را ثبت کرده است که معتقدیم مربوط به همین دیوایس است. این پتنت که با عنوان «ساختار نمایشگر و تجهیزات الکترونیکی» منتشر شده٬ یک گوشی هوشمند را توصیف می‌کند که به دوربین درون صفحه مجهز است.

در پتنت ثبت شده٬ ساختار نمایشگر شامل یک صفحه نمایش و یک قسمت تنظیم نور است که در سمت ساطع کننده‌ی نور نمایشگر قرار دارد. این مولفه شامل یک حالت انتقال نور و یک حالت پولاریزه است. آن همچنین شامل دو منطقه‌ی مختلف می‌شود که به طور مستقل کنترل می‌شوند.

پتنت گوشی مجهز به دوربین درون صفحه شیائومی

شیائومی پتنتی از یک گوشی با دوربین درون صفحه را به نام خود ثبت کردشیائومی پتنتی از یک گوشی با دوربین درون صفحه را به نام خود ثبت کرد

چند ماه پیش٬ شرکت شیائومی یک ویدیو کلیپ کوتاه را منتشر کرد که نشان می‌داد این شرکت در حال کار روی فناوری دوربین درون صفحه است. این ویدیو چند ماه پس از آن منتشر شد که شرکت اوپو نیز ویدیویی را با چنین مضمونی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. از آنجایی که این دو برند چینی نشان داده‌اند در حال کار روی چنین فناوری هستند٬ انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده بتوانیم محصولاتی با دوربین زیر نمایشگر را از نزدیک ملاقات کنیم. بسیاری بر این باورند که می میکس ۴ می‌تواند نخستین دیوایس شرکت شیائومی مجهز به این فناوری باشد. اگر این چنین باشد٬ ما باید منتظر معرفی آن در یکی از رویدادهای مهم فناوری CES یا MWC باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا